TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Ik sliep hier twee dagen tijdens een bezoek aan de canton beurs. Omdat we erg laat waren met boeken moesten we wel vierhonderd euro per nacht betalen. Echter was de hele mira feeling super en hadden de kamers een prachtig uitzicht.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juli 2016

Geweldig zaken hotel met een zeer sterk wifi midden in de stad met mooie luxe kamers, goed zwembad, uitstekend fitness en ontbijt waar je graag voor wakker wordt.
om de hoek van de One wat diverse geweldige restaurants heeft die geweldig uitzicht over de stad bieden

Kamertip: garden view of city view. Beide goed te doen
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juli 2015

Fantastisch hotel! De spa die je gratis kunt bezoeken in de kelder van het hotel is ook heerlijk en een echt must om even bij te komen van het drukke Hong Kong! En de hotelkamer heeft de prettigste en grootste bedden die ik ooit heb gehad!

Kamertip: De standaardmaten vond ik al helemaal goed.
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 11 november 2014

Prachtig hotel, schitterende kamer en mooie badkamer. Vriendelijk personeel, zeker als je een kamer boekt op de "clubvloer", die zich op de 15e verdieping bevindt. Daar aparte incheck door ontzettend vriendelijke en zeer behulpzame congierges. Ontbijt is er prima en ook de hors d'ouvres met daarbij de borrel is erg goed. De lounge is 24 uur per dag open en dan staat er ook water en frisdrank. Hotel is heerlijk centraal gelegen op loopafstand van de metro. Winkelgebied in de omgeving: talloos.

Kamertip: Kamer op de 15e etage is prima.
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 1 november 2014

Ligging is perfect. Service en onthaal is 5 sterren waard. Kamer zeer ruim en goed ingericht. Kamer op het 15 th verdieping is een aanrader : bijzondere individuele service met aparte lounge club bar. Wij kunnen dit hotel ten zeerste aanbevelen.

Kamertip: Take a room at the 15 th floor
Datum van verblijf: oktober 2014