Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Hongkong
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.766)
Beoordelingen filteren
5.766 resultaten
Waardering van reizigers
2.028
2.873
684
126
55
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.028
2.873
684
126
55
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.766 beoordelingen
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Hotel Novotel Nathan Road ligt aan de Nathan road hoewel de ingang in een zijstraat gelegen is. Het ligt heel centraal in Kowloon met Temple market op vijf minuten lopen en de Starferry op ruim 20 minuten lopen.Er komen overigens heel veel bussen langs die richting Starferry gaan.In de directe omgeving heel veel winkels en restaurants.
Het hotel is enigszins gedateerd van inrichting maar wel verzorgd en goed onderhouden.
De kamers zijn voldoende ruim maar kent wel een paar nadelen: een ruikend toilet, een ruikend douchegordijn en een zeer lawaaiige airconditioning.
De bedden zijn goed maar, voor mij, een te hard matras.
Het restaurant op de eerste verdieping kent volgens mij alleen buffetmaaltijden. Het ontbijtbuffet is zeer ruim voorzien van Europese en Aziatische spijzen en dranken; over het lunch-en dinerbuffet heb ik geen mening.
De receptie is voorkomend en hartelijk.
Zeker vanwege de ligging, dichtbij MTR station Jordan en dan de exit Nathan hotel aanhouden, een goed alternatief.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Arnicdewinter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelHK, General Manager van Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Arnicdewinter,

Thank you for the review and comments regarding your stay.

Thank you for your positive comments around location, service and the buffet breakfast.

We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

Daniel McKeown
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 januari 2018

Mooie comfortabele kamer, geweldig vriendelijk en efficiënt personeel. Gratis bus shuttle van en naar luchthaven. Hotel prima gelegen naast metro station en naast shopping mall waarin ook bars en restaurants

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Fred v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2017

Voor sommigen is dit hotel misschien helemaal ok, maar voor de prijs die je moet neerleggen is de service eigenlijk onder de maat. Kamers worden niet goed schoongemaakt en het personeel is beleefd, maar dat is dan ook alles. Schandelijk is dat je geen punten op je Accor Acount krijgt bijgeschreven als je niet direct bij hen hebt geboekt. Alsof een Loyalty Programm niet van doorslaggevend belang kan zijn als je bijvoorbeeld via Trip Advisor boekt. De buurt is leuk, maar daar is reeds genoeg over geschreven. Hotel is ook makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld met zowel bus A22 als A21 voor nog geen € 4. Koop wel een Octopus kaart want dat scheelt je gedoe met muntjes en biljetten.

Kamertip: Het uitzicht is overal slecht, dus maakt niks uit
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rudolf M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2017

Eigenlijk een fantastisch Hotel prima kamer op goede plek op de Nathan road, ontbijt prima verzorgt ook voor de westerling is er genoeg te vinden aan het buffet. De Kamer had in de verscholen hoekjes wel dikke stoflaag, maar 1 melding hierover en er werd door de manager Housekeeping op zijn knieën gezogen. Tip voor de badkamer: er is een Spray om de voegen schoon te krijgen een schimmel verwijderbaar, zou de schoonmaakster een stuk schelen. De Bussen richting haven rijden af en aan (even een octopuskaart halen), voor 10 euro hele week gebust en en gevaren met Star ferry. Zelf op Lantau eiland. Vooral als het heel warm is wat wij hadden, dan is het heerlijk met de airco bussen en dan is het heerlijk "thuiskomen" in je Hotel met goede airco,.

Kamertip: Voor westerse mensen zijn de bedden smal en klein, neem twee eenpersoons bedden! In HK kom je niet voor het uitzicht van je kamer
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Cathy A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2017

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Meer beoordelingen bekijken