Beoordeeld op 5 december 2018

We houden van "authentiek" Azië en de locatie van dit hotel was om die reden perfect. Midden in het drukke, authentieke, en meer lokale, deel van Hong Kong. Daarnaast houden we ook wel van een luxe hotel met uitstekende service, en ook dat zat hier helemaal goed. De combinatie van beide elementen was perfect!
Locatie was helemaal super door de bereikbaarheid van het metro-station, en het winkelcentrum dat uitkomt aan het hotel. In de omgeving vind je alles wat je nodig hebt van restaurants en winkeltjes.
De kamer was fantastisch met een indrukwekkend uitzicht. De schoonmaakploeg was al één van de betere die ik ben tegen gekomen!
De clublounge is zeker zijn meeprijs waard. Erg leuke en relaxe plek om even bij tekomen van het drukke Hong Kong onder je! De hapjes waren altijd van goede kwaliteit, en je kon je er letterlijk vol mee eten.
Het ontbijt hebben we altijd beneden in het hoofdrestaurant genomen, omdat er daar veel meer keuze was. Ook hier was de kwaliteit van het eten zeer goed, en waren er veel originele opties en lekkere, verse, smoothies. Ook de service was uitstekend.
Het zwembad was zeer mooi aangelegd, en ook hier was de service (meestal) zeer goed, en kreeg je thee, water, ... aangeboden. Er was altijd voldoende plaats voor een ligzetel, maar het weer was wel niet fantastisch toen wij er waren, dus misschien was dat de reden. Eén avond was er een groep Australiërs die de rustige sfeer van het zwembad een beetje teniet deden, maar daar kan het hotel verder ook niet veel aan doen.
Als ik nog eens naar Hong Kong ga en een hotel in deze prijsklasse zoek ga ik niet twijfelen en opnieuw dit hotel boeken. Voor ons de perfecte combo van luxe in toch een lokale omgeving.

Datum van verblijf: november 2018
Cordis-Hong-Kong, Managing Director van Cordis, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2018

Dear Ullientje,

Thank you for posting a review on Tripadvisor.

I'm delighted that you enjoyed our local neighbourhood and also impressed with what our hotel has to offer.
We look forward to welcome you back again anytime soon.

Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Cordis is een plezierig 5* hotel, handig middenin Kowloon. Vanaf het vliegveld neem je de express train naar Kowloon station (30 min) en dan een taxi (5 min). Verder kan je vanuit het hotel binnendoor naar het metrostation en dan is de hele stad gemakkelijk te bereizen. Ultra goed die metro in HK. Ik adviseer een club kamer met lounge toegang vanwege de uitstekende service ontbijt-lunch-borrelen allemaal inbegrepen. Je hebt fenomenaal uitzicht vanaf de hogere club verdiepingen en een regendouche ipv een bad-douche. De kamers en de lobby zijn niet heel groot maar met de club lounge erbij toch fijn. Service in het hotel is goed maar realiseer je dat je middenin Mongkok in een shoppingmall zit dus het is altijd druk.

Datum van verblijf: november 2018
Cordis-Hong-Kong, Managing Director van Cordis, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Dear robertvb2014,

Thank you for your kind review on Tripadvisor.

I'm delighted that you had a wonderful time with us and we're grateful for the compliments you had for our team's services.

We look forward to see you again soon.

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een club kamer geboekt in het Cordis hotel. Een fantastische kamer, modern en werkelijk aan alles is gedacht.

We konden gebruik maken van de club lounge die ook zeer goede faciliteiten en service biedt. Grote keuze in zowel drank als hapjes. Het ontbijt beneden was fantastisch. Ook gebruik gemaakt van de Spa, het zwembad en de sportschool. Over alles waren we zeer tevreden!

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk een fantastische ervaring en we hopen snel terug te keren.

Datum van verblijf: juli 2018
Cordis-Hong-Kong, Managing Director van Cordis, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Dear Roderik F,

Thank you for sharing your experience on Tripadvisor!

I'm very pleased that you enjoyed every bit of your stay with us and glad to have provided
you with everything that you need in a hotel.

We definitely are looking forward to welcome you back any time.

Beoordeeld op 9 september 2017

Verbleven met 2 kinderen van 12 en 13 in Family Quad Room. Zeer ruim en prachtig uitzicht op Kowloon en Hong Kong in de verte. Een beetje extra betaald voor Club toegang en zijn geld meer dan waard. Pluspunten: goede ligging vlak bij metro, ruime kamers, super ontbijt, leuk zwembad met uitzicht, goede WiFi. Voor ons geen minpunten.

Kamertip: Kamers met club toegang
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Super hotel, bijzonder gastvrij ontvangen. Erg uitgebreid ontbijt. Centrale ligging vlak bij de ladies Market en andere markten en grenzend aan een groot winkelcentrum waar je ook heel lekker kunt eten. Vlak bij mongkok station waarvandaan je met de metro eenvoudig de rest van Hong Kong kunt bezoeken. Gebruik ook de mobiele telefoon met internet die je als routeplanners mee de stad in kan nemen, erg praktisch!

Kamertip: Geweldig uitzicht
Datum van verblijf: juli 2017