TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Mooi net hotel, dichtbij metro station gelegen. Kamers zijn ruim en erg netjes. Bedden zijn goed en uitzicht is prachtig. Alhoewel wij aan de achterkant zaten op de 29ste verdieping, was het toch erg mooi om al die wolkenkrabbers te zien en de mensen op de grond.
Zwembad was ook erg netjes.
Personeel is Engelssprekend.
Bij binnenkomst naar de lobby / incheckbalie, wordt je verrast door een erg aangename geur en de netheid van dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 15 november 2015 via mobiele applicatie

Hotel ligt op goede locatie, 2 haltes vanaf central MTR station, vanwaar je alle richtingen op kunt. Op loopafstand ook de leuke wijk Soho en de mid-levels escalators met overal leuke bars en restaurantjes.
Vanuit Hong Kong station MTR als je met de Airport express aankomt, kan je met de free shuttlebus naar Island Pacific hotel. Bus is niet van het hotel, maar brengt mensen gratis naar bepaalde hotels. Vraag gewoon of ze jouw hotel ook in de route hebben. We hadden een kamer op de 21e etage met uitzicht op de zee en Kowloon. Vanuit je bed naar het water en de boten kijken is erg leuk.
Het is goed om een kamer zo hoog mogelijk te vragen vanwege drukke verkeersweg onder langs hotel en waterkant. De koffers kunnen opgeslagen worden als je soms eerder aankomt of later vertrekt. Hotel qua prijs en locatie prima! Wij zouden zo weer boeken. Foto's geven uitzicht vanuit kamer weer.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Kamer zijn schoon. Kamer zijn niet groot. Heel mooi uitzicht door de grote ramen. Gratis Wifi. Ér is wereldstekker aanwezig in de kamer. Hotel heeft gratis shuttle naar de Macau ferry. Metrohalte aan de overkant.

Kamertip: Hogere verdieping hebben beter uitzicht
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 24 september 2015

Hotel ligt op Hongkong eiland. Ligt iets buiten het centrum. Half uurtje lopen. Zwembad aanwezig. Kamer genomen aan rivier kant. Leuk uitzicht. Goede eettentjes in de buurt. Er is een gratis busje van het hotel die je naar de Ferry brengt en het begin van het centrum. Goed geregeld. Hop on hop off bus begint bij de Ferry. Je krijgt met de hop on/off bus kaartjes voor de Ferry naar het vaste land en kaartjes voor de peak.

Kamertip: Als je uitzicht wil moet je hoge verdieping boeken
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 6 januari 2015

Iets duurder dan waar we eerder verbleven, maar het geld absoluut waard. (Eerder verbleven we in een typisch hongkongs budget hotel, een piep klein kamertje in een vies gebouw.)
Vanaf de 20e etage een prachtig uitzicht en kamerhoge ramen, een attractie opzich.
Verder is er een zwembad, helaas zonder uitzicht. Het personeel is vriendelijk.

Kamertip: Lekker hoog!
Datum van verblijf: augustus 2014