Beoordeeld op 27 februari 2017

Keurig hotel en lekker dicht bij de grote winkelstraat, dicht bij het water en in 5 minuten loop je naar de metro en in 10 minuten loop je naar de Star Ferry. Kamers zijn schoon en ruim en alle voorzieningen zijn aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dear LuckyLuke040,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Best Regards,
Alexander O. Wassermann
General Manager
alexander.wassermann@ihg.com

Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Beetje sleets hotel. Niet vriendelijk bij inchecken, geen groet bij entree, weinig aandacht bij ontbijt. Airco zo koud dat het bij ontbijt echt onaangenaam is. Wel een upgrade gekregen waardoor mooi uitzicht op de haven.

Datum van verblijf: februari 2017
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

Alexander O. Wassermann
General Manager
alexander.wassermann@ihg.com

Beoordeeld op 21 januari 2017

Top hotel: vooral de executive op de club floor van het hotel zijn een aanrader. Aparte incheck op de 2e etage, uitstekend ontbijt met genoeg soorten brood, vers fruit en warme gerechten en het uitzicht is op Hong Kong eiland.
In de middag thee met hapjes en s'avonds een heerlijk glas wijn met ook weer zeer smaakvolle hapjes (je kan zelfs een keer diner overslaan)
Het ligt centraal: uitzicht op de haven (Victoria Harbour)
Vriendelijke staf en kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien: water, koffie, thee.
Goede prijs kwaliteit!

Kamertip: Executive room hebben meerwaarde door alles wat je erbij krijgt
Datum van verblijf: januari 2017
John_W_Drummond, Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2017

John Drummond
Resident Manager
John.drummond@ihg.com

Beoordeeld op 16 januari 2017

Hotel ligt heel centraal, alles in Tsim Sha Tsui is dichtbij. Het hotel is natuurlijk prachtig en heeft een hoge kwaliteit maar ik vond de kamers niet erg gezellig. Te veel spiegels en een zakelijke uitstraling. Zwembad is heerlijk. Ontbijt is echt geweldig. Ik denk dat dit het meest uigebreide ontbijtbuffet is dat ik ooit heb gezien! Vriendelijk personeel ook bij het ontbijt.

Datum van verblijf: december 2016

John Drummond
Resident Manager
John.drummond@ihg.com

Beoordeeld op 3 oktober 2016

Uitstekend hotel, schoon, ligt goed centraal, op loopafstand van de Star Ferry naar Hong Kong. Boek indien mogelijk een kamer met uitzicht op de baai, deze zijn recentelijk helemaal gerestyled en geven een schitterend uitzicht. Het hotel heeft een kleine bar in de lobby, en een gezellige pub-achtige bar iets verder achter in het hotel. Kamer zijn uitermate schoon, uitstekende service, een echte aanrader voor zowel de zakelijke als de recreërende reiziger. Een 5 sterren hotel dat dit ook waarmaakt.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken