TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 april 2017

wat een feest om aan te komen in het intercontinental Hong Kong , de check-in is
perfect ,leuk amable personeel (speciaal mrs.zeta ho) onze kamer op de 4e verdieping had een geweldig uitzicht op het water en.....had het grootste (perfecte) bed waar in
ik heb geslapen , minstens 2,5x2,5mtr . Er was een klein geluids incident wat perfect
werd opgelost door de staff. Er was een butler knop in de kamer, maar die hebben we niet gebruikt, zelfs niet even uitgeprobeerd (eigenlijk jammer)

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 16 december 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een suite geboekt compleet, ruim, verzorgd met geweldige service! Heerlijk gegeten bij restaurant Yan Toh Heen * 2 Michelin sterren, prachtige locatie in het hotel, ook daar service door Andy Au op sterren niveau.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 31 oktober 2016

kort gezegd, super service, super kamers, super ontbijt voor een prijs een 5-sterren waardig. Het ontbijt was ongelooflijk veelzijdig en schitterend verzorgd. Efficiënt en goed getraind personeel, excellente gerechten en service! (ontbijt ongeveer een 40 euro maar dit was het absoluut waard. Wat tegenviel zijn de prijzen aan de bar en de minibar. 3 gin tonic voor omgerekend 80 euro is er ver over. Evenals de 10 euro voor een blikje cola zero aan de minibar is belachelijk duur en buiten proportie.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 november 2015

De locatie van deze vif sterren hotel is in een droom plek. De uitzicht over de haven is ongelooflijk. Hoog niveau kken in verschillende restaurants maken van deze InterContinental Hong Kong de beste plek voor lunch en dinner.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 26 november 2015 via mobiele applicatie

Niet goedkoop maar absoluut de moeite waard om te overnachten in dit hotel met unieke locatie en ongelooflijk attent personeel.
Werkelijk alles is tot in de puntjes afgewerkt.
Het ontbijt mag je ook zeker niet missen. Het is gewoon te veel om op te noemen en zeet verfijnd.
We hebben genoten van ons verblijf.

Datum van verblijf: november 2015