Beoordeeld op 12 september 2018

Het hotel ligt op Hong Kong Island langs de Ding Ding tramlijn. Het personeel is heel vriendelijk en spreekt goed Engels. Het ontbijt is magnifiek. De uitzichten zijn ook prima, aan de ene kant kijk je op de stad en de andere op de Victoria haven. De kamer zijn prima en schoon.Het metro station Quary Bay ligt op loop afstand. Een prima locatie dus om Hong Kong te gaan verkennen.

Datum van verblijf: september 2018
HPNP, Guest Relations Manager van Harbour Plaza North Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Thank you very much for your compliments. We are delighted to hear that you enjoyed staying with us and our convenience location during your stay. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.

Guest Services Manager
Harbour Plaza North Point

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, fantastisch ontbijt al waaiden wij bijna weg door alle airco die overal aanstaat. Personeel is buitengewoon vriendelijk, soms onderdanig en dat hoeft nu ook weer niet. Het is een erg druk, overvol hotel wat zich met name uit in de lobby. Daar zit en staat heel veel volk te praten met elkaar dus onze eerste kennismaking was een beetje van wauw...wat gebeurt hier.

Kamers zijn super netjes, echt prima verzorgd. In de buurt zit een goede supermarkt, meerdere restaurantjes op loopafstand, een locale markt zit ook op wandelafstand. Centrum met een halfuur te bereiken afhankelijk van hoe druk het is.
Goede service bij de balie als er iets is.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 november 2017

top ontbijt, niets aan toeval wordt overgelaten . elke detail werd nauwlettend in de gaten gehouden zonder dat de gasten die als vervelend konden ervaren. Zeer druk hotel , echter ook hier heel veel personeel en geduld om ieder een gevoel van welkom te heten. zeer fijne inloopdouche( heerlijk!!). wij vlogen pas de volgende nacht en koffers in bewaring geen probleem. Nog even douchen kon op verdieping 3 bij zwembad voor vertrek. echt een aanrader. eten en drinken wel hongkong prijzen. hotel uit straat over steken en daar zit mx . zeer de moeite waard!!!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 15 november 2017

Thank you very much for your review & recommendation. It is always encouraging to hear our guest had a lovely stay with us and satisfied with our services. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt naast metrostation Quarrybay waardoor je in no time in het centrum bij de skyline bwnt. Hotelkamer is niet groot maar wel goed en ontbijt overstijgt vele andere hotels. Op de 3e verdieping is zelfs een buitenzwembad.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 september 2017

Het is een prima hotel op Hongkong Island met ruime kamers, grote kamers en een uitstekend ontbijt. Het hotel beschikt over een goed zwembad. De metro is op korte afstand en de ingang is goed zichtbaar als je voor het hotel staat. De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Wij reisden in een groep en kregen onze kamer toegezwezen. Ook onze reisgenoten hadden goede ruime kamers
Datum van verblijf: september 2017
HPNP, Guest Relations Manager van Harbour Plaza North Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Thank you very much for your feedback. It is delightful to know you had a pleasure stay experience in our hotel. We sincerely appreciate you spending time sharing your feedback with other guest. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.