TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 november 2018

We hadden een overnachting in dit hotel geboekt als stopover om hiervandaan in een dag de stad te verkennen en dat is prima gelukt. We hebben gewoon een taxi genomen vanaf de luchthaven wat niet duur is slecht 30 euro omgerekend. We weden dus voor de deur afgezet en daar werden onze koffers gelijk uit geladen gaat u maar inchecken. Bij de balie een vriendelijk juffrouw die onze gegevens ging opzoeken. Ze vroeg ons of we een dag beleven en vroeg toen of we niet wat later 10:30 wilde inchecken als we dat deden kregen we een gratis dinner aangeboden. Daar hadden we wel oor naar want we wilde eigenlijk snel nog wat zien door naar de nachtmarkt te gaan. Onze koffers stonden al in de store en we kregen keurig een kaartje ervan en werden naar het restaurant begeleid waar we heerlijk gegeten hebben van een groot buffet met heerlijk gerechten vis en vlees. We zijn snel weer naar buiten gegaan waar door de portier gevraagd werd waar we heen wilde. Wij zeiden de avondmarkt. er werd een taxi aangehouden en in het chinees tegen de chauffeur gezegd waar we naar toe wilde. De nachtmarkt is trouwens erg leuk om te bezoeken. Om 10:waren we weer terug we kregen de sleutel en de koffers werden in 5 min boven gebracht. De volgende dag weer de koffers in de store en met hun chuttelbusje naar het centrum gebracht (10 min door het drukke verkeer) We hebben een hele leuke dag in Hong Kong gehad en in het begin van de avond onze koffers weer opgehaald wat allemaal heel soepel ging we werden weer in de taxi geholpen en waren prima op tijd in de luchthaven. Dit is een prima hotel met mooie kamers met een prachtig uitzicht en heel veel service voor de snelle reiziger. Doen!!!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Na een lange spannende reis , zijn wij aangekomen zonder koffers. Het personeel was behulpzaam! Er werd voor ons gebeld. Het werd zo aangenaam mogelijk gemaakt. Bij binnenkomst een schaaltje fruit met een welkomstboodschap van de GM. We zitten op de helft van onze vakantie, we voelen ons echt op handen gedragen. Iedereen is aardig en betrokken. Harbourviewroom is magnificient!
Mannen van de valetparking geven eerlijk tips waar en wat te doen. Dames van de receptie zijn zorgzaam. Onze kamer werd in de avond slaapklaar gemaakt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Degene of het team die dit hotel leidt; chapeau!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018

Het hotel ligt niet in het drukste deel van Hong Kong maar is prachtig gelegen aan het water.
Winkelcentra en restaurants zijn er in overvloed in de buurt. Een metrostation en een ferryverbinding naar Hong Kong-island zijn binnen de 200m bereikbaar. Ideaal !
De kamers zijn zeer ruim en hebben alle comfort. Maar aan alles zie je dat het hotel aan een update toe is : afgebladerde deuren, uitgerafelde rolgordijnen in het restaurant ..
Toch blijft het een aanrader - zeker met het schitterende zwembad op het dak én het
zeer vriendelijke personeel !

Kamertip: Neem zeker een Harbour view room !
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

Super hotel , uitstekende service , kreeg een taart op mijn verjaardag, dicht bij metro, goede shuttleservice naar kowloon ferries, waanzinnig dakterras met Jacuzzi , zwembad en ongelooflijk uitzicht.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 maart 2018

Zeven dagen in dit hotel geweest en het is van het begin tot het einde geweldig geweest. Kamer met uitzicht op zee en de skyline van HK. Dat uitzicht is uniek en de bedden zijn top. Inchecken, routing naar de lift, begeleiding naar de kamer, het verzorgen van de koffers was perfect. Ontbijt is uitgebreid en een compleet aanbod van wat de wereld zoal 's morgens eet. Van sushi tot scrambled eggs. Het zwembad en het terras op de 21e verdieping zijn een oase van rust en je blijft staren naar de skyline en bootjes op het water. Werkelijk uniek. Na de drukte van HK voelde terugkomst in het hotel als thuiskomen. En dat komt vooral door de geweldige medewerkers! Nagenieten van de dag kan aan de Waterfront bar. Shuttle service om de 20 minuten naar het centrum is gratis en erg handig. Het metrostation is overigens op steenworp afstand. In deze periode was een verbouwing gaande, maar daar hebben we geen last van gehad. Kortom: dit hotel is the place to be bij een verblijf in HK. Wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: maart 2018