Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Even lopen naar de metro die vanaf de mall ,ging onder de weg door lopen en je zat er! Metro's erg schoon goed geregeld goedkoop en snelle aansluiting overal op je kunt overal komen met de bus en met de metro

Datum van verblijf: april 2016
REGAL_RIVERSIDE, General Manager van Regal Riverside Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear Esther19672013: Thank you for your sharing and we trusted that you had a pleasant journey and your stay with us was an enjoyable one. The transportation network in Hong Kong is so comprehensive and our hotel is easily accessible by either subway or local buses.

Thank you again for choosing Regal Riverside Hotel and we look forward to welcoming you back soon.

Best regards
Peter Chiu

Beoordeeld op 26 april 2016 via mobiele applicatie

In de kerstperiode 2 weken verbleven in dat hotel. Super grote kamer met zicht op de rivier, lekker ontbijt en Avondmaal. Super vriendelijke bediening. Alleen jammer dat ze maar 3 kerstliedjes hadden die je overal steeds opnieuw hoorde.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
REGAL_RIVERSIDE, General Manager van Regal Riverside Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2016

Dear Jacobs G: Thank you for choosing Regal Riverside Hotel and sharing your valuable comments on Trip Advisor. It is our great pleasure to learn that you loved our spacious room and our dining facilities as well as the services were to your expectations. Your comment on our house music during Christmas is well taken and we shall improve in future.

Thank you once again for your kind comments.

Best regards
Peter Chiu

Beoordeeld op 16 maart 2015

Heerlijk hotel, leuk om tussen de lokalen te verblijven je komt er nauwelijks Europeanen tegen.
En dan bestel je een drank in de bar van het hotel en serveert er een meisje uit Rotterdam. Of vraag je op het winkelcentrum naar het postkantoor niemand weet wat of verstaat je niet. Zie je twee Europese dames, blijken het Nederlanders te zijn. Hoe klein is de wereld!

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 15 februari 2015

Wij hebben gelogeerd tussen Kerst en Nieuw in dit hotel. Voor mij was dit de tweede keer. Grote kamers, mooi uitzicht, gratis wifi, ...
Ondanks dat er veel lawaai is 'smorgens, hebben de mensen toch voor een goede oplossing gezocht voor ons! (complimenten aan Tom en Michael Wong)

Kamertip: Eentje kiezen met view op de rivier, mooi uitzicht 'savonds
Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 16 oktober 2014

Goed bereikbaar hotel vanaf de airport, bus vanaf airport stopt precies voor de deur van het hotel. Grote, schone kamers en badkamer. Elke dag 2 gratis flessen water, vers fruit en krant.
Enige nadeel: geen stopcontact bij de bedden. Verder is er een grote zwembad en is er ook een spa in het hotel. Geweldige body scrub en massage gehad voor een goed prijsje. In het hotel zelf zijn er verschillende restaurants om te eten maar het hotel ligt ook aan een straat vol met restaurants waar veel verschillende soorten eten te bieden is (goedkoper). Een supermarkt in het einde van de straat. Verder is er ook een SevenEleven in dezelfde straat. Ong 10 min lopen naar de shoppingmall/treinstation van Sha tin. Vanaf Sha tin zijn veel plekken heel makkelijk en snel te bereiken.

Kamertip: Een kamer aan de rivier kant biedt heel mooi uitzicht
Datum van verblijf: september 2014