Beoordeeld op 14 mei 2019

De ontvangst lobby is adembenemend mooi. Prettige incheck. Geen lange wachtrijen want er wordt extra personeel ingezet wanneer er een minimale rij staat.
Mooie kamer met alle faciliteiten die je wenst.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
KowloonShangrilaMGMT, Manager van Kowloon Shangri-La Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Veel dank voor de genomen tijd om ons uw waardevol commentaar te geven en het is fijn te vernemen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Conor Hadlington, Resident Manager

Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden een kamer op de bovenste verdieping met extra lounge services zoals separaat ontbijt, hele dag thee, koffie etc en van 6-8 cocktails en heerlijke hapjes. Schoon, heerlijk eten en stille kamers. Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
KowloonShangrilaMGMT, Manager van Kowloon Shangri-La Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste anitav274, veel dank voor de genomen tijd om ons uw waardevol commentaar te geven en het is fijn te vernemen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Conor Hadlington, Resident Manager

Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Een van de betere hotel ervaringen van het afgelopen jaar. Bijzonder vriendelijk personeel. Mooie stijl van de kamers met prima voorzieningen. Goede ligging, niet te centraal waardoor we weinig problemen hadden met files en op tijd zijn voor afspraken. Aanrader

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Perfecte ontvangst super limo service van en naar de luchthaven voor zijn prijs prachtige kamers en een waanzinnig buffet restaurant. Dan de ferry van kowloon naar het congress centrum of wandelen langs de watercourt en een plisje drinken in een van de gezellige pubs.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als je van luxe houdt, dan moet je hier zijn. Grote kamers, goede airco, fijn bed en heel schoon. En prachtig gedecoreerd dus. Een meer gevarieerd ontbijt is niet te vinden. In de kiften worden dagelijks de matten verwisseld zodat je weet welke dag het is

Datum van verblijf: augustus 2018