Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden een kamer op de bovenste verdieping met extra lounge services zoals separaat ontbijt, hele dag thee, koffie etc en van 6-8 cocktails en heerlijke hapjes. Schoon, heerlijk eten en stille kamers. Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
KowloonShangrilaMGMT, Manager van Kowloon Shangri-La Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste anitav274, veel dank voor de genomen tijd om ons uw waardevol commentaar te geven en het is fijn te vernemen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Conor Hadlington, Resident Manager

Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Een van de betere hotel ervaringen van het afgelopen jaar. Bijzonder vriendelijk personeel. Mooie stijl van de kamers met prima voorzieningen. Goede ligging, niet te centraal waardoor we weinig problemen hadden met files en op tijd zijn voor afspraken. Aanrader

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Perfecte ontvangst super limo service van en naar de luchthaven voor zijn prijs prachtige kamers en een waanzinnig buffet restaurant. Dan de ferry van kowloon naar het congress centrum of wandelen langs de watercourt en een plisje drinken in een van de gezellige pubs.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Als je van luxe houdt, dan moet je hier zijn. Grote kamers, goede airco, fijn bed en heel schoon. En prachtig gedecoreerd dus. Een meer gevarieerd ontbijt is niet te vinden. In de kiften worden dagelijks de matten verwisseld zodat je weet welke dag het is

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

Er is maar 1 woord voor dit hotel en dat is fantastisch ! Wij zijn groot fan van deze hotelketen en ook in Hongkong was het weer top! De geur bij binnenkomst is zo lekker! De ligging is perfect en het zijn mooie ruime kamers en het personeel is zoals in alle Shangri-La hotels perfect . De tweede keer dat we hier weer waren kregen we een upgrade naar een suite nou en die was helemaal top, met butlerknop( niet gebruikt ) . Je hebt uitzicht ( moet je wel vragen ) met zicht op de haven en dat is super om zowel overdag met een kopje koffie als avonds te bekijken ( nespresso aanwezig )

Datum van verblijf: februari 2018
KowloonShangrilaMGMT, General Manager van Kowloon Shangri-La Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Veel dank voor de genomen tijd om ons uw waardevol commentaar te geven en het is fijn te vernemen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. We kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet,
Mr Philip Dewar