Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Hongkong
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.726)
Beoordelingen filteren
3.726 resultaten
Waardering van reizigers
3.179
434
72
26
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.179
434
72
26
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.726 beoordelingen
Beoordeeld op 27 februari 2015

We logeerden in een Oriental Suite. Gewoonweg prachtig. Service is pico bello. Klantvriendelijkheid van de bovenste top. Check-in en check-out verlopen op de gepaste manier en zelfs tot bij de check-in op de luchthaven. Uniek 2* Michelin restaurant Pierre: niet goedkoop maar beslist de moeite waard. Een aanrader zonder meer.

Kamertip: Kies een suite of kamer met zicht op de haven. Hoe hoger, hoe beter.
Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank ronny328
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2014

Verbleef voor 4 nachten. Elke dag werd je gek van het geboor en gehamer ivm renovatie.
Het zou 2 uur duren. Achteraf in ieder geval 4 dagen.
Heb elke dag moeten uitwijken naar andere veel mindere kamer.
Een grote ramp.
Kwam om kwart voor 10 aan bij de ontbijtzaal. Werd ik geweigerd omdat het buffet sluit om 10 uur (!!)....
Verbleef vorig jaar in Four Seasons Hong Kong.
Een paradijs in vergelijking met deze rampplek.
Zeer onpersoonlijke hotel 'fabriek' voor veel geld.
Absolute afrader.

Kamertip: Boek een ander hotel! Alles is zeer gedateerd en zeer onpersoonlijk.
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 311Marco204
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JSHongKong, Manager van Mandarin Oriental, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2014
Google-vertaling

Dear sir,

Thank you very much for sharing with us your recent experience at Mandarin Oriental, Hong Kong. We truly regret to hear that you did not enjoy your time in our hotel.

Please accept our sincere apologies and may we assure you that your constructive feedback will be investigated and corrective action taken as appropriate. We would appreciate it if you could kindly contact us at MOHKG-GuestComment@mohg.com to discuss your experience in detail. This could offer us an opportunity to provide you with a satisfactory response.

Thank you once again for taking the time to give us your feedback. We sincerely hope you will afford us another opportunity in the future with a return visit.

Yours sincerely,
Aqua Chiu
Social Media & E-Commerce Manager
Mandarin Oriental, Hong Kong

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2013

Ik heb ongeveer 20 jaar geleden diverse keren gelogeerd in het Mandarin Hotel in Hong Kong en heb daar afgelopen week weer geboekt. Indertijd behoorde het hotel al tot de beste 20 hotels in de wereld en die kwalificatie hebben ze zeker vast kunnen houden. Dat verbaasde mij omdat een toch wat ouder hotel vaak moeite heeft met onderhoud en vernieuwing. Maar kosten noch moeite zijn gespaard. Je kunt eigenlijk vaststellen dat de plaats in de wereldtop behouden is gebleken en op details is het nog perfecter. De service en luxe is boven de Eurpese top. Je moet er misschien aan wennen dat op het toilet bij je handen wassen ondertussen iemand je colbert staat schoon te maken met een borstel en de zeep je handmatig wordt aangereikt en het gehele personeel je het voortdurend naar de zin probeert te maken, ook in de voortreffelijke restaurants. Het prijsniveau ligt doorgaans op bijna 1000 euro per nacht, maar er zijn regelmatig aanbiedingen voor bedragen rond de 600 euro per nacht per kamer. Nog altijd heel veel geld vergeleken met de meeste west-europese 5 sterrenhotels, maar het Mandarin hotel heeft daarbij vergelen een aantal sterren meer.
Er is niets, maar dan ook niets op dit hotel aan te merken, tenzij je vooral op Hong Kong Island moet zijn, want dan is de pont of tijdrovende taxi een nadeel.

Kamertip: Vraag uitzicht op het water
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Peter Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
mo_hkg, Hotel Manager van Mandarin Oriental, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
mo_hkg, Hotel Manager van Mandarin Oriental, Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken