TripAdvisor
Hongkong
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Een zeer fatsoenlijk restaurant.”

One Dim Sum Chinese Restaurant
Geclassificeerd als nr. 86 van 14.070 Restaurants in Hongkong
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Mong Kok
16 augustus 2018 beoordeeld

Om na een vermoeiende reis door Azië weer op adem te komen, zijn we in dit restaurant gestopt. De gerechten waren goed gevuld en het personeel glimlachte. De netheid was zeer correct en de prijzen ook.

Datum van bezoek: augustus 2018

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tip van een vriend hier gaan eten. Het is goedkoop, ok, maar om er over naar huis te schrijven. Niet echt. Serveren trouwens alleen thee, dus als je iets anders wilt drinken wordt het aangeraden dit even bij de 7eleven om de hoek aan te schaffen.

Om alleen dimsum te eten is ons ook niet echt goed bevallen. We hadden hogere verwachtingen. Meer afwisseling en dimsum als bijgerecht was achteraf beter geweest, maar dat kan dus ook aan onze voorkeur liggen.

Datum van bezoek: oktober 2017
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier later op de middag aan en hebben geen rij gezien, verder was het lekker druk met locals. Eten was goed en (zeker voor HK begrippen) niet duur. Ook de zoetere hapjes waren erg lekker!

Datum van bezoek: augustus 2017
6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch!! De beste Dim Sum die ik ooit gegeten heb. Je kunt niet reserveren. Gewoon in de rij staan, alvast de menukaart bestuderen en op je beurt wachten. Je ziet hier bijna uitsluitend "locals" en dan de prijs: met z'n tweeen gegeten en 3 koppen thee gedronken E 12 incl fooi. Michelin ster op het ruit.
Waanzinnig!

Datum van bezoek: februari 2017
1 december 2016 beoordeeld

Er zijn betere dim sum restaurants in HK maar het was zeker niet slecht. Zeker prijs kwaliteit verhouding was in orde.

Datum van bezoek: oktober 2016

In One Dim Sum Chinese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!