Tripadvisor

vanaf 13,67 US$
vanaf 35,37 US$
vanaf 56,94 US$
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Sky100 ligt een beetje uit de looproute dus meest makkelijke is met de metro (kowloon). Het is een beter punt om hong kong te zien dan de peak. We waren er rond 1600 uur en er was geen enkele wachtrij. Voor paar euro ga je met de lift naar boven en daar is een 360 graden uitzichtdek. Bij mooi weer (wat wij hadden) kon je heel hong kong zien. Tevens mogelijkheid om wat te drinken en te eten. Zonsondergang daar gezien maar laatste stukje is het erg smoggie en hij verdwijnt achter een berg.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017

We hadden geluk, mooi helder weer alleen 36 graden. Uitzicht zo mooi, het was alleen erg druk dit ivm Autumm Moon Festival , dan krijgen de mensen 1 week vakantie.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 6 april 2017

Een mooi, rondom uitzicht. Uiteraard moet het weer meezitten. OP het deck ook gelegenheid om wat te eten of te drinken,. Er is ook een souvenir shop aanwezig. Wat ik wel minder vond, was de toegangsprijs: HKD 168. Wat prijzig......

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Je komt met de lift (ca. 60 seconden) op de 100ste verdieping. Hierboven zit nog het Ritz hotel, ik geloof tot verdieping 118. Totaal hoog: 469 meter
Entree: 168 hkd (ongeveer € 18,50)

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Het is even zoeken, maar de Sky100 is zeker de moeite waard. Het is een prachtig uitzicht vanaf de andere kant dan The Peak en dat heel verfrissend. Je hebt goed uitzicht over de Skyline van Hong Kong, de haven en Kowloon. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: september 2016