Beoordeeld op 18 december 2017

Ik heb hier 6 nachten verbleven tijdens mijn bezoek aan Hong Kong. Het is een enorme sfeer van luxe in dit hotel. Veel behulpzaam personeel, gratis shuttlebus, gratis minibar en fantastische grote kamers met hele goede bedden.Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt is geweldig. Acht soorten brood, vers geperste smoothies, allerlei soorten warme en koude gerechten van topkwaliteit. Er is aan niks tekort en je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De icon is een tophotel waar het je aan niets zal ontbreken. Op het dak is er een mooi groot zwembad met uitzicht over Hong Kong. Als je een hotel met alles erop en eraan zoekt dan ben jij bij de Icon op het juiste adres. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Richard_Hatter, General Manager van Hotel ICON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2017

Thank you Bjorn B for this superb review of #hoteliconhk on TripAdvisor. We really appreciate you highlighting on the following points- helpful service, free e-shuttle bus service to the subway, spacious guest rooms, free & always refilled minibar, swimming pool with amazing city views, wonderful breakfast buffet spread at The Market. These are indeed our winning features among other guests as well.

Once again, thank you for your high recommendation of ICON and we look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers, goeie locatie, lekker zwembad en onberispelijke service. En de gratis shuttle bus is ook heel handig. Absoluut één van de beste hotels die je in Hong Kong zal vinden. In één woord: Geweldig!

Datum van verblijf: oktober 2017
Richard_Hatter, General Manager van Hotel ICON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Dear Diplodokus,

Thank you so much for choosing Hotel ICON and for taking valuable time in writing us a review. I am glad to learn that you had a great stay experience with us.

We look forward to welcoming you back. Feel free to get in touch with me directly should you need assistance for future reservations.

Beoordeeld op 9 september 2017

Hebben hier 4 nachten overnacht. Wat een top hotel, kamers zijn groot, mooi uitzicht op de haven en enkel voor het ontbijt zouden we al teruggaan. Iedere ochtend werd er vers brood en verse taartjes gebakken, maar alles werd sowieso vers bereid, de rest van de dag hoef je nauwelijks meer te eten. In de kamer is een Handy (smartphone) aanwezig die je meer naar buiten mag nemen en die je overal kunt brengen, erg handig, nooit eerder gehad in een hotel. Men moet wel weten dat men niet in Central zit, en dat het wel een klein half uurtje kost om daar te komen. Er is een shuttle dienst die je naar de Ferry of metro kan brengen, wat dat betreft was aan alles gedacht. Restaurant boven ook erg goed met uiteraard wederom prachtig uitzicht. Zwembad ligt mooi, maar zeer weinig zonnebedjes, beetje jammer. Maar al met al een heerlijk modern hotel waar het je aan niets ontbreekt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Richard_Hatter, General Manager van Hotel ICON, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear LindadeVries1964,

We look forward to welcoming you back. Feel free to get in touch with me directly should you need assistance for future reservation.

Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Het Icon hotel hebben wij als heel prettig ervaren. Het heeft een erg goede ligging en het hotel is heel modern en luxe. Dingen waar je zelf niet aan gedacht zou hebben, heeft het Icon hotel wel aan gedacht. Het is erg gericht op de kleine details en dat maakt het hotel zo leuk! De kamers zijn niet groot maar van alle gemakken voorzien. De Handy telefoon is echt super! Deze kan overal mee naartoe en je hebt overal WiFi met je eigen telefoon daardoor. Wij hebben de Handy vooral gebruikt als GPS, super handig! In Hong Kong komen we zeker nog een keer terug, en dat zou zomaar weer eens het Icon hotel kunnen zijn met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 4 juni 2017 via mobiele applicatie

Super mooi hotel
Ik was hier 5 jaar geleden al eens geweest
En kreeg een kadootje met persoonlijk kaartje voor mijn 2e bezoek
De service is super!
Mooi design
Bar lounge boven in is ook een aanrader
Super Chinese keuken
Het ontbijt is ook fantastisch
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017