TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet centraal, maar voorziet in een perfect en gratis shuttle bus regeling. Alle hotspots zijn zo prima en snel te bereiken. Er os genoeg te doen in de buurt. De service is erg vriendelijk. Kamers niet super groot, maar bieden veel. WiFi, kluisje, airco. Ook wordt een mobile device aangeboden. Prima. De hygiene is goed. Prijs en kwaliteit zijn goed in balans.

Datum van verblijf: juni 2016
DorsettMongkokHK, General Manager van Dorsett Mongkok Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your valuable comments. We are delighted to know that overall you enjoyed your stay at our hotel.

Rest assured that we will continue providing the best stay experience to all guests at Dorsett Mongkok, Hong Kong. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.

Beoordeeld op 21 februari 2016 via mobiele applicatie

Hadden een kamer met uitzicht gekozen. Dat was wel prettig, ook omdat je dan wat extra m2 krijgt.
Net genoeg ruimte voor 2 personen in aparte bedden. Maar kamer is compleet.
Heel handig is de gratis 'handy' die je mee de stad ik kan nemen. Het is een WiFi-hotspot voor je eigen gsm.

Datum van verblijf: februari 2016
DorsettMongkokHK, General Manager van Dorsett Mongkok Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Dear Valued Guest,

thank you for your valuable comments. We are glad to know that overall you enjoyed your stay at our hotel.

Regarding room size, we offer various types of rooms in different sizes to accommodate a wide range of traveling preferences. You may try our Suite Premier or Family Quad measuring up to 42sq.ft. with spacious bathroom for a more relaxing stay on your next return.

Beoordeeld op 4 februari 2016 via mobiele applicatie

Net hotel op een goede locatie met fijne regendouche en gratis gebruik van een mobiele telefoon waarmee je een WiFi hotspot kunt opzetten zodat je overal in de stad internet hebt. De kamers zijn wel erg klein en ben je langer dan 1.80 dan steken je voeten buiten het korte bed.

Datum van verblijf: februari 2016
DorsettMongkokHK, General Manager van Dorsett Mongkok Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for your valuable comments. We are glad to know that overall you enjoyed your stay at our hotel.

Concerning the bed, we regret to know that your issue was not brought to our attention during your stay as we do offer bed extension for taller guests to ensure guests’ comfort. We hope you will be able to enjoy this special arrangement on your next stay.

Regarding room size, we offer various types of rooms in different sizes to accommodate a wide range of traveling preferences. You may try our Suite Premier or Family Quad measuring up to 42sq.m. with spacious bathroom for a more relaxing stay on your next return.

Beoordeeld op 12 januari 2016

Prima dagen gehad. Ontbijt was goed en de gratis telefoon met internet was ideaal! Metro station op minder dan 5 minuten lopen en de shuttlebus naar Mongkok station ideaal voor de Airport Express. Top

Kamertip: Als je langer bent dan 1.80 zou ik een groter bed vragen. Bedden zijn aan de zeer kleine kant! (wat redelijk normaal is in Azië)
Datum van verblijf: januari 2016
DorsettMongkokHK, General Manager van Dorsett Mongkok Hong Kong, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Dear Stephan,

Thank you for your valuable comments. We are delighted to know that you enjoyed your stay at our hotel.

While it would have been great to learn more about your stay experience, we will as always continue to improve our service to ensure you a better stay on your next return.

Once again, thank you for staying at Dorsett Mongkok, Hong Kong. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.

Beoordeeld op 17 december 2015 via mobiele applicatie

Hotel ligt niet echt in het centrum, maar met een shuttlebus van het hotel, taxi en metro ben je zó waar je zijn moet. Handig is de mobiele telefoon die het hotel beschikbaar stelt met allerlei tips en GPS. Personeel is erg behulpzaam en aardig, het ruikt er altijd fris en het ontbijt is goed. Minpunt zijn de erg kleine kamers en de geringe opberg mogelijkheden!

Datum van verblijf: november 2015

Dear Valued Guest,

Concerning the location, Dorsett Mongkok is located in an interesting area where our guests can eat and shop like a local. From “cha chenn teng”, local bakery, tea house to the trendy gadgets, our guests will find countless spots to explore. Also, the closest MTR station to Dorsett Mongkok is the Olympic station which is a 7-minute-walk from the hotel.