“Even in Italië!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 13.928 Restaurants in Hongkong
Wijk: Tsim Sha Tsui
Wijk: Tsim Sha Tsui
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord geweldig: de ontvangst, het eten en de sfeer. We gingen er heen om de verjaardag te vieren van een van de kinderen. Het was een feestje! Heerlijk gegeten en gedronken. Absolute aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

beste italiaan in hong kong, perfect eten, super gezellig, zowel bazin als personeel zijn zeer vriendelijk en zorgen in deze drukke stad voor een heerlijk moment van rust in een perfecte keuken van la mama ;)

Datum van bezoek: juni 2019
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten na een lange vlucht vanuit Amsterdam. Via TripAdvisor gevonden en we kunnen bevestigen lekker eten, pasta en pizza. Vlakbij mooi uitzicht op skyline. Voor als je (nog) geen zin hebt in Chinees eten of zoals bij ons verjaardag vieren zoon. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Capo zit beneden vlak bij de Pier naast de Satay Inn. Gemakkelijk te vinden, geen idee of ze verhuisd zijn. We aten er lekkere Pizza en een heerlijk chocolade salami. De wijn is goed en het personeel super vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Moeilijk te vinden, maar als je er eenmaal bent is t top. Heerlijk eten van goede kwaliteit. Vriendelijke snelle bediening

Datum van bezoek: februari 2018

In Capo geweest? Deel je ervaringen!