TripAdvisor

vanaf 22,50 US$
vanaf 30,00 US$
vanaf 57,60 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuke winkelsrraat met veel shopping malls. Mis de traditionele winkels. De malls waren groot met buitenlandse merken terwijl ik liever locale winkels had gezien. Straat is niet lang. Zit ook de bekende eet-straat. Maar was niet heel bijzonder.

Ons hotel is op de hoek van deze straat. Altijd druk hier. Maar niet echt een straat voor mensen die komen voor cultuur. Is een moderne winkelstraat met grote merken.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

's avonds het toneel van de zo genoemde night market waar je locale inwoners ziet smullen van allerlei soorten insecten, gebarbeceude zeepaardjes, slang, schildpad, kikkers etc. Voor ons om te griezelen maar bijzonder om te zien.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 29 mei 2016

Grote winkelstraat met moderne winkels, in 1 van de kleine zijstraten bevindt zich de nightmarket, waar je leuke souveniers kunt kopen de meest vreemde beestjes kunt eten. De Chinezen vinden dit zelf ook een belevenis.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 24 mei 2016

heel bijzondere eetstraten en heel veel shops en markten,
je moet afdingen tot wel een kwart van de prijs calculeren ze er bij in.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 8 maart 2016 via mobiele applicatie

Leuke typische chinese winkelstraat die zeer druk is bezocht. Vele winkeltjes en snacks laten je genieten van de plaatselijke keuken.

Datum van activiteit: februari 2016