Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Off the Beaten Track - Perfect georganiseerd door Kingfisher Tours!

In februari/maart 2020 met Kingfisher Tours de geweldige 12-daagse Off the Beaten Track rondreis ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2020
Jan B
Apeldoorn, Nederland
Off the beaten track - waar voor je geld!

In het voorjaar van 2020 maken we een unieke rondreis in Egypte. Volledig in lijn met de ... meer lezen

Beoordeeld op 10 april 2020
GuyHZ
Lees alle 234 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Luxor
vanaf 1.093,00 US$
vanaf 375,00 US$
vanaf 220,52 US$
vanaf 19,24 US$
Beoordeeld op 21 maart 2020 via mobiele applicatie

Kingfisher heeft een mooie trip voor ons samengesteld. Fantastische gidsen ook! We waren allen erg onder de indruk van de bijzondere pyramides die we hebben gezien en de woestijn excursie overtrof onze verwachtigen. De Nijlcruise was goed geregeld evenals de vele excursies die we hebben gedaan. Echt TOP!

Beoordeeld op 21 maart 2020

Kingfisher Tours organiseerde een rondreis op maat voor ons. Ze begrepen meteen wat we wensten. Een cultuur- en ervaringsreis, waarbij zowel aandacht was voor alle culturen vanaf de farao's tot het hedendaagse islamitische Egypte en waarbij alle activiteiten in een vlot tempo verliepen.
Puik georganiseerd en een persoonlijke opvolging door Miriam; ook toen een zandstorm ons dwong om naar een plan B uit te wijken voor één dag. Even buiten de comfortzone gaan met overnachting in een bedouïenentent of een ecolodge; contact met de lokale bevolking buiten het toeristische circuit; even afsluiten in luxe; alles was perfect naar verwachting. Een verdiende vijf sterren.

Beoordeeld op 11 maart 2020

We maakten voor onze 25 ste huwelijksverjaardag een 11-daagse reis met Kingfisher.
Van het chaotische Caïro met zijn piramides, museum en Islamitische wijk, zochten we de rust van de woestijn op. De walvissenvallei, Wadi Ryan, magical lake en 'watermelon valley', indrukkwekkend! Dan met de 'slaap'trein naar Luxor. Hier een geweldige ballontocht over de dodenvallei en leuke fietstocht tussen lokale bevolking. Een aanrader ! We waren enorm gefascineerd door de fraaie graftombes. Een mooie 4-daagse cruise via Edfu en Kom Ombo naar Aswan. Zeilen met lunch op Felluja, bezoek aan Nubisch dorp, kamelen tocht...kortom teveel mooie herinneringen om op te noemen. We hebben enkel lof voor de organisatie, met goed opgeleide gidsen & chauffeurs, allen steeds zeer vriendellijk & behulpzaam! Altijd op afgesproken uur opgehaald. Wij hebben er enorm van genoten !
Bedankt Miriam en alle medewerkers !

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020

In 8 dagen Caïro en Luxor bezocht. Waar we begeleid werden door verschillende gidsen, chauffeurs, en begeleiding van vliegveld naar trein naar hotels. Alles tot in de puntjes verzorgd en niks werd aan het toeval over gelaten. Er is continue communicatie tussen gidsen en chauffeurs als ook de leiding van Kingfisher. Hierdoor kun je je volledig focussen op de mooie dingen die er te zien en te eten zijn.

Beoordeeld op 4 maart 2020

Deze reis was heel erg goed georganiseerd!
Dankzij de supervriendelijke en altijd weer klaarstaande Miriam was alles tot in de puntjes geregeld. De gidsen zijn erg ervaren en vriendelijk en goed op de hoogte van de geschiedenis van Egypte. En als je van piramides en graftombes houdt is dit een geweldig land. Wat mij vooral opviel is de erg soepele informele en prettige communicatie met met KingFisher via Miriam. Echt geweldig!

Datum van activiteit: februari 2020