Gratis annuleren tot 24/04/21
Booking.com80 US$
eDreams80 US$
Travelocity97 US$
Beoordeeld op 31 maart 2019

Het hotel ligt aan de Nijl, wat lager dan de hoofdweg. Het is er wat rustiger dan in de stad. Het hotel bestaat uit allemaal losse "Bungalows". De kamers zijn klein maar schoon. Het raam van onze hotelkamer kon niet op slot en kon dus opgeschoven worden en dan kon je de deur openmaken.
Verder is er rondom de hotelkamers mooie beplanting en heeft elk hotelkamer zijn eigen terrasje met een tafel en 2 stoelen. Het avond eten in het restaurant is goedkoop en goed. Het ontbijtbuffet is klein en basis. Het hotel heeft een zwembad en ligbedden. Het is hier prima vertoeven voor een paar dagen. Verwacht geen luxe hotel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 maart 2019

De kamers zijn huisjes gelegen in een mooie tuin, al is de kronkelende weg ernaartoe met een koffer lichtelijk irritant. De kamer was schoon, wat gedateerd maar verder wel oké. Niets kapot. Het ontbijt buffet was goed, er is voldoende keus. Het zwembad was ijskoud, dus afkoelen was wel heel erg letterlijk, maar met de warmte erg welkom. Locatie is prima, tegenover de souk met enkele restaurantjes in de buurt. Wij hoefden niet met de boot maar konden via de hoofdingang, zo de straat over steken en de souk inlopen. In de souk kun je ook goedkoop boodschappen doen en eten. Voor de moeilijkere eters is er ook een MacDonalds dichtbij...

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 28 november 2018

Was vroeger een van de betere midden klasse hotels maar door laag toeristen aantal lijkt het of er weinig onderhoud gepleegd wordt , kamer was niet schoon( beddengoed) en uitzicht niet bijzonder .zwembad was redelijk masr je verwacht meer van het. Hotel

Kamertip: 600 nummers aan de Nijl
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Voor een nacht is dit hotel wel te doen, niet voor een lang verblijf. Het is allemaal wat vergane glorie. Er zaten geen batterijen in de afstandsbediening van de tv, de afstandsbediening van de airco werkte niet, de knop van de douche zat los, de wc bril bleef niet omhoog staan en schoon was het niet echt. Het bed was goed. Het ontbijt was redelijk maar zonder fruit. 's avonds werd de frisdrank lauw gebracht en zonder ijs. Het goede van het hotel is de ligging aan de Nijl, zodat je vanaf het hotel op de boot kunt stappen en aan de overkant is de souq, dus daar ben je zo. De airco werkt wel en dat is in Aswan, zeker in september onmisbaar. Het was 47 graden Celcius.  Wifi werkt ook nog. Het zwembad hebben wij niet gebruikt, dus daar hebben wij geen oordeel over. Voor een nacht is het te doen maar dan heb je het ook wel gehad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 mei 2017

Ik kan hier echt weinig aardigs over zeggen. Misschien de locatie. En de tuin. Maar verder...Echt geen waar voor je geld.

De huisjes (kamers) zijn zeer gedateerd, maar vooral slecht uitgerust, vies en met een kapot interieur. Je krijgt maar 1 handdoek per persoon en maar 1 toiletrol. Een fles water zat er niet in (wat toch vrij normaal lijkt te zijn in Egypte). De airco is broodnodig vanwege de warmte, maar maakt veel te veel lawaai. De bedden zijn veel te hard en dat is geen wonder, want de bedbodem bestaat uit dikke houten balken. Het ontbijt is ok, maar niet meer dan dat. De koffie is oploskoffie.

Tijdens ons verblijf bleek ook nog het zwembad gesloten (en vanwege de warmte toch wel een must!). Dit was niet gemeld aan de reisorganisatie. Zij hebben voor ons heel snel een upgrade weten te regelen naar het zusterhotel op een eilandje in de Nijl, zodat we maar 1 nacht in het Pyramisa Isis Corniche hotel hoefden te verblijven. Gelukkig.

Kamertip: Gewoon niet gaan!
Datum van verblijf: maart 2017