Travelocity
109 US$
View deal
Orbitz.com
Beoordeeld op 5 november 2017

Alleen al de reis naar dit op een eiland gelegen hotel is een belevenis. Er is een veerpontje dat bij het hotel hoort, en dat vaart op en af naar de stad Aswan dat aan de oostoever van de hier zeer brede Nijl is gelegen. Na tien minuten sta je op het eiland voor een prachtig, ook naar West-Europese maatstaven, vijf-sterren-hotel omgeven door schitterende tuinen met allerlei tropische planten, bomen en struiken. Omringd door waterpartijen betreed je de geheel in marmer uitgevoerde foyer van het hotel dat van alle gemakken is voorzien. Het zeer vriendelijke personeel, van receptie tot kamermeisje, laat je aan niets ontbreken. Wij waren er op all-inclusive-basis. Zowel ontbijt-, lunch-, als dinerbuffet zijn uiterst goed verzorgd, met tal van extra's en ruime tegemoetkoming aan bijzondere wensen. Regelmatig wordt er ook buiten gegeten op het hoog gelegen terras, dat uitziet op het Nijldal. De prima verzorgde, luxueuze kamers bieden overal een schitterende blik op de tuinen, de omliggende eilanden, de Nijl of de stad Aswan, ofwel een combinatie daarvan. Je kunt er heerlijk wandelen. Er zijn meerdere zeer mooi gelegen zwembaden waarbij en waarin het heerlijk toeven is, terwijl een ober een bijzonder (all-inclusive) drankje serveert. Het enige probleem van dit hotel is dat het er zo goed is, en zo mooi gelegen bovendien, dat je de neiging hebt om niet meer terug te varen naar de Nijloever om nog iets meer van Egypte te gaan zien. Overigens waren we hier in maart 2017, een heerlijke tijd, volop zomer, maar ook niet weer te warm. Verder waanden we ons overal bijzonder veilig. De verhouding prijs/ kwaliteit van dit hotel is meer dan uitstekend, en kan eigenlijk niet beter.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven op 21 september in dit hotel
Gelukkig was ons verblijf maar voor 1 nacht
In gans het gebouw konden wij na een vermoeide dag geen eten vinden alle eetplaatsen waren gesloten,wij zijn dan maar noodgedwongen een beetje verder naar de Mac donalds gegaan
De badkamer is mooi gerenoveerd maar als je een douche neemt staat de kamer onder water daar de afloop niet werkt,welzijn ze dit zwembad snel komen opkuisen
In het zwembad is er een pomp geplaatst die je steeds naar de kant sleurt zodanig dat het onmogelijk is om te zwemmen
We werden smorgens vroeg opgehaald voor een excursie en wat ik wel moet toegeven dat er een zeer verzorgd ontbijt paket klaar stond.
Verder is het hotel mooi gelegen,maar ik zal het zeker niet aanbevel

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 september 2017

Een prima hotel, gelegen op een eiland in de Nijl, ver weg van het chaotische verkeer en de helse drukte in Egypte.
Prima verzorging in een hotel waar hygiene belangrijk is. Zeer lekker eten en zeer vriendelijke bediening in restaurant, bar en aan het zwembad , dat overigens ook zeer netjes is.
Hoewel het hotel op het moment van ons bezoek (begin september) slechts een minmale bezetting had, was geen moeite te veel om het ons naar onze zin te maken.
Mooi zicht op de Nijl, zowel vanuit kamer, zwembad en openlucht restaurant.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

Sedert meerdere jaren verblijven wij er voor onze wintervakantie. Prachtige locatie op een eiland in de Nijl. Hotel met ruime kamers en op het eiland wandelmogelijkheden in het groen. Het schitterende weer en het droog klimaat zijn er heilzaam voor onze reuma- en artroseproblemen. De vele trouw terugkerende gasten zorgen er voor een vertrouwde en vriendelijke sfeer. De uiterst vriendelijke en allesziende manager maakt er samen met zijn zeer toegewijd personeel , voor ons een tweede thuis van. Wij kijken al opnieuw uit naar onze volgende vakantie in Aswan

Kamertip: Alle kamers zijn goed. Mogelijkheid om kamer mat vast tapijt of stenen vloer te kiezen.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 5 mei 2017

Ons zes weken vakantieverblijf, in volle wintertijd, was een complete zomerse beleving.
De permanente zorg voor de residenten, vanwege de hotelmanager en zijn toegewijd personeel, zijn hierbij een bepalende factor.
Het 'wellness' gevoelen overstijgt de beperkte materiële (ouderdoms-) mankementen aan het resortcomplex

Kamertip: Alle kamers, in alle richtingen, zijn aanbevelenswaardig
Datum van verblijf: februari 2017
mohamed f, General Manager van Pyramisa Island Aswan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear Mr Willi
Thank you for sharing this excellent review of your last stay at Pyramisa Isis Island & Resort Aswan , Firstly I am extremely pleased to see that you had such a wonderful experience staying with us as usual , it was a pleasure to read that our staff above and beyond to ensure you enjoyed your experience , I am glad that you enjoyed our touches and that you found the food and service to be exceptional ,thank you again very much for your kind compliments . I will be certain to share this fantastic review with the whole of the team and they will be just as thrilled to learn that you had such a great experience with us at Pyramisa Isis Island Resort & Spa Aswan , it has been an absolute pleasure to read your fantastic review and have the opportunity to welcome you and your wife back again very soon
With my Best Regards
M Fekri