Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
122 US$
View deal
Gratis annuleren tot 30/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
122 US$
View deal
Gratis annuleren tot 01/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
132 US$
83 US$
View deal
BESPAAR 49 US$
Expedia.com122 US$
eDreams122 US$
getaroom.com132 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.192)
Beoordelingen filteren
2.192 resultaten
Waardering van reizigers
1.368
529
173
64
58
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.368
529
173
64
58
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.192 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2014

verbleven in dit hotel om aswan en isis tempel te bezoeken, en felouk tour op de nijl
het hotel was niet wat we hadden verwacht,het was er vreselijk warm in de kamer,airco stond niet op, de restaurant ook niet veel zaaks het was onder vorm van buffet veel keus maar wel simpele
variatie van de wijn maar te zwijgen zou niet terig gaan

Kamertip: al de kamers zijn de zelfde
Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank annie w
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mohamed M, Financial Controller&Operation in Charge van Movenpick Resort Aswan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2014
Google-vertaling

Dear our Valued-Guest,

I would like to thank you for posting your valuable review about your recent stay at Moevenpick resort Aswan on trip advisor site.

We took note of your all sent comments and it will be discussed with the operational team concern as our aim is “To always offer the highest standard of service in friendly & professional way”

Lastly, we hope that we will have the pleasure of welcoming you back again soon to Moevenpick Resort Aswan or to any of our properties worldwide.


With best regards

Mohamed Massoud
Financial Controller & Operation in Charge

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 maart 2014

Aswan heeft niet heel veel 5* hotels, maar dit is een hotel dat gunstig ligt ten opzichte van de bazaar. Je moet er met een bootje heen maar daar hoef je bijna nooit lang op te wachten. Heerlijke tuin en ook hier, waar de Moevenpicks volgens mij een beetje om bekend staan, mooie tuin met kleurrijke bloemen. Vroeger was dit een saai Oberoi, maar daar is niets meer van te bekennen. Lekker strak, kom hier graag terug.

Datum van verblijf: juli 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank DromenOpLocatie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aiman Z, General Manager van Movenpick Resort Aswan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2014
Google-vertaling

Dear our Beloved Guest,

Please let us thank you for having shared your review through Trip Advisor website based on your recent stay at Moevenpick Resort Aswan .

We wish to express our sincerest admiration for the lovely comment in favor of our property.
It is always a pleasure to know that our guests have enjoyed their stay.

Lastly, we wish to welcome you back again soon for another visit to Moevenpick Aswan or at any of our properties worldwide for long stay.

With best regards,

Aiman Zaki
Hotel General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2013

Ons verblijf van 10 dagen in dit prachtig hotel was gewoon heerlijk . Gelegen op een prachige locatie op het Elephant Island in de nijl , een oase van rust met zicht op Aswan . Je neemt voortdurend de boot waardoor je vanzelf in de ban komt van de sprookjesachtige nijl , je kan een bootje huren van een vriendelijke captain en genieten van de sunset . Zeer lekker eten , vriendelijk personeel , en een aangenaam interieur . Laat zeker een overhemd voor je maken in de taylorshop , fits perfectly en je krijgt er de Egyptische charme gratis bij . Onvergetelijk , we gaan zeker terug !

Kamertip: We hadden een duplex , super .
Datum van verblijf: maart 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank linda V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aiman Z, General Manager van Movenpick Resort Aswan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2013
Google-vertaling

Dear Our Beloved Guest,

I would like to thank you very much for posting your precious review on Trip Advisor about your recent stay at the Moevenpick Resort Aswan, based on brilliant scores and wonderful praise in favor of our property and the high quality of service and hospitality.

Please allow me on behalf of the whole Team, to send you our admiration for your dedicated loyalty for us and your beautiful compliments followed by awesome recommendation in favor of our property, it really count as an indescribable reward for the whole team and me from decent guest like you.

We hope it will not be too long before welcoming you and your esteemed friends back again soon to our resort or to any of our properties worldwide.

With best regards,

Aiman Zaki
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 februari 2013

Ik was vorige week met een paar vrienden op vakantie in dit hotel.
Het ligt rustig en op een toffe locatie (eiland), uit de toren / bar heb je een prachtig zicht op de stad, de Nijl en de westbank.
Het weer was schitterend ( 30°, thuis was het aan't sneeuwen ! ).
Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het is geen nieuw hotel, maar is goed onderhouden.
Er waren jammer genoeg ook een paar min punten:

1. het zwembad:
Was niet verwarmd ! ( er was een probleem met aanlevering van de stookolie )
2. het eten:
Het eten was OK, maar in een 5* hotel ben ik toch anders gewend...
( we zijn eens in de stad gaan eten met een "local" die we daar hebben leren kennen; en dat was de beste maaltijd van de vakantie ! )
3. electriciteit:
viel 5-6 keer per dag uit !
4. aan het zwembad zitten er iritant veel vliegen

De problemen met de stookolie en de electriciteit kwam volgens het management door de nieuwwe regering in Egypte.

Dit was een toffe vakantie, maar ze zien mij hier waarschijnlijk niet meer terug ...
Ik heb betaald voor een 5* hotel, en heb dit was het zeker niet.

Kamertip: kamers aan de westkant hebben minder last van het lawaai in de stad
Datum van verblijf: februari 2013
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Koen V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mövenpick Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wael A, General Manager van Movenpick Resort Aswan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken