60 US$
Expedia.com54 US$
Priceline
FindHotel60 US$
Beoordeeld op 28 januari 2020

Met zicht op de graven van de Edelen, hier 1 nacht genoten van een zeer gastvrij verblijf.
Speciaal voor ons een vers gemaakte lunch bereidt, het kippetje was heerlijk. Maar de hoeveelheid was te groot voor ons :).
Ontbijt terug heel lekker, met enorm veel keuze en vers bereidt.
Kamers ruim en zeer netjes.
Tenslotte de gastheer, heel vriendelijke man, die een aardig woordje Nederlands praat, heeft vele jaren in Nederland gewoond. Zijn gastvrijheid is van heel hoog niveau, hij wil gewoon dat zijn gasten zich thuis voelen. Dit is hem dan ook echt gelukt. We hadden hier een korte, maar heerlijke tijd.
De mensen waarmee hij zich omringt zijn ook heel behulpzaam en vriendelijk, een heel goed team.
De ligging is prachtig, zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar aangenaam, comfortabel en schoon hotelletje aan de Nijl, waar je ook lekker kan eten. Dankzij de hartelijke en gastvrije eigenaar Abdel, man van interessante verhalen, Kun je veel meer van de omgeving “proeven”
en een verblijf met persoonlijke touch krijgen Aanrader!!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn er de eerste dagen van januari 2019 geweest. Abdel wel was zeer vriendelijk en behulpzaam, zonder opdringerig over te komen, in tegendeel hij was in alles heel voorkomend.
Hij heeft de eerste week van ons verblijf super georganiseerd. Alles wat wij wilden heeft hij gerealiseerd. Een heerlijk verblijf in zijn guesthouse, een top excursie naar Abu Simbel met een heerlijke overnachting, tafeltennissen met mijn zoon van 20...boottripjes. Kortom te veel om op te noemen, maar komend uit een heel druk bestaan, is het heerlijk als iemand zo voor je zorgt.
En toen mijn zoon in het guesthouse bij Abu Simbel zijn dure maar vooral dierbare horloge vergeten was, zorgde Abdel ervoor dat het horloge weer terecht kwam.
De guesthouse is materieel gezien misschien niet luxe, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een ander soort van luxe: warmte, betrokkenheid, kennis van zaken, oorspronkelijke gastvrijheid en niet te vergeten een schitterende locatie.
Ik kan het alleen aanraden.

Ik kan het alleen aanraden.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 mei 2013

Bet el Kerem staat op de westbank van Aswan aan de voet van de Nubische graven .
Heel aangenaam personeel , van daaruit kan je verschillende uitstappen doen met een plaatselijk gids . Wij hebben er 3 gedaan , zeker niet links laten liggen zijn de rotstekeningen van Nag el Hamdulab , Martin en Marina

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 3 januari 2013

Mijn vriendin Barbara en ik vierden van 24 t/m 31 december 2012 dat we elkaar 25 jaar kennen door samen een week naar Aswan te gaan om in die regio alle Faraonische schatten te bezichtigen (onze gezamenlijke passie). Via internet hadden we Bet el Kerem gevonden en hen een weekprogramma laten maken en verzorgen. Net terug kunnen we zeggen dat we een topweek hebben gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld, goede kwalitateit transport (auto's, boot, fietsen e.d.), degelijke kamer met goede bedden en een team dat er alles aan deed om ons in de watten te leggen, evt. problemen zo goed mogelijk op te lossen en lastminute wijzigingsverzoeken van ons zonder moeite te regelen. Abdel, Ellen en hun kinderen zijn hartelijke en fijne mensen, Shammy de kok toverde de lekkerste gerechten op tafel (we hebben zelfs kamelenvlees gegeten; erg lekker) en het open dakterras is een relaxte samenkomstplaats van gasten en dorpbewoners (erg gezellig) met prachtig uitzicht op de tombes van de Nobelen, de Nijl en Aswan aan de overkant (betoverend mooi 's nachts).
We hebben Bet el Kerem echt als een 2e thuis ervaren... een plek om naar terug te keren.
Mark Huising - Den Bosch

Kamertip: We hadden kamer 4; is op de begane grond direct bij de ingang. Heeft als voordeel dat je niet steeds hoeft trappen te lopen. Nadeel is wel dat je 's avonds iedereen hoort thuis komen als je een lichte slaper bent.
Datum van verblijf: december 2012