Leg de laagste prijs van deze websites vast
55 US$
Expedia.com55 US$
CheapTickets55 US$
Orbitz.com55 US$
Travelocity55 US$
Tripadvisor55 US$
eDreams
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn er de eerste dagen van januari 2019 geweest. Abdel wel was zeer vriendelijk en behulpzaam, zonder opdringerig over te komen, in tegendeel hij was in alles heel voorkomend.
Hij heeft de eerste week van ons verblijf super georganiseerd. Alles wat wij wilden heeft hij gerealiseerd. Een heerlijk verblijf in zijn guesthouse, een top excursie naar Abu Simbel met een heerlijke overnachting, tafeltennissen met mijn zoon van 20...boottripjes. Kortom te veel om op te noemen, maar komend uit een heel druk bestaan, is het heerlijk als iemand zo voor je zorgt.
En toen mijn zoon in het guesthouse bij Abu Simbel zijn dure maar vooral dierbare horloge vergeten was, zorgde Abdel ervoor dat het horloge weer terecht kwam.
De guesthouse is materieel gezien misschien niet luxe, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een ander soort van luxe: warmte, betrokkenheid, kennis van zaken, oorspronkelijke gastvrijheid en niet te vergeten een schitterende locatie.
Ik kan het alleen aanraden.

Ik kan het alleen aanraden.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 mei 2013

Bet el Kerem staat op de westbank van Aswan aan de voet van de Nubische graven .
Heel aangenaam personeel , van daaruit kan je verschillende uitstappen doen met een plaatselijk gids . Wij hebben er 3 gedaan , zeker niet links laten liggen zijn de rotstekeningen van Nag el Hamdulab , Martin en Marina

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 3 januari 2013

Mijn vriendin Barbara en ik vierden van 24 t/m 31 december 2012 dat we elkaar 25 jaar kennen door samen een week naar Aswan te gaan om in die regio alle Faraonische schatten te bezichtigen (onze gezamenlijke passie). Via internet hadden we Bet el Kerem gevonden en hen een weekprogramma laten maken en verzorgen. Net terug kunnen we zeggen dat we een topweek hebben gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld, goede kwalitateit transport (auto's, boot, fietsen e.d.), degelijke kamer met goede bedden en een team dat er alles aan deed om ons in de watten te leggen, evt. problemen zo goed mogelijk op te lossen en lastminute wijzigingsverzoeken van ons zonder moeite te regelen. Abdel, Ellen en hun kinderen zijn hartelijke en fijne mensen, Shammy de kok toverde de lekkerste gerechten op tafel (we hebben zelfs kamelenvlees gegeten; erg lekker) en het open dakterras is een relaxte samenkomstplaats van gasten en dorpbewoners (erg gezellig) met prachtig uitzicht op de tombes van de Nobelen, de Nijl en Aswan aan de overkant (betoverend mooi 's nachts).
We hebben Bet el Kerem echt als een 2e thuis ervaren... een plek om naar terug te keren.
Mark Huising - Den Bosch

Kamertip: We hadden kamer 4; is op de begane grond direct bij de ingang. Heeft als voordeel dat je niet steeds hoeft trappen te lopen. Nadeel is wel dat je 's avonds iedereen hoort thuis komen als je een lichte slaper bent.
Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 16 oktober 2012

Wij verbleven er van 4/10 t/m 11/10 - Een onspannende, rustige en leuke vakantie. Wij voelden er ons echt thuis. Gastvrijheid zowel in Bet el Kerem als in het dorp zijn oprecht. Kamers zijn er heel verzorgd. De maaltijden zijn heel lekker. Wij genoten vooral van het dorp : wandelen of rustig op een bank in de schaduw van een boom een boek lezen en de dorpbewoners begroeten. In de namiddag de verfrissing opzoeking aan de Nijl. Een boottocht samen met Ali (zie Abdel van Bet El Kerem) is een aanrader.
Voor de dorpbewoners hadden wij schoolspullen en kinderkledij bij. Op deze manier wilden wij hen bedanken voor hun gastvrijdeid. Dit verdienen zij echt!
Experience Nubia smaakt naar meer!

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 7 oktober 2012

Fantastische plek en uitvalsbasis voor tochten. De mensen zijn erg gastvrij en behulpzaam. Je kunt varen op nde Nijl, slenteren door Aswan, met een kameel tochten maken. Maar ook met de fiets in de omgeving meerdaagse tochten maken. Met jeep of bus ben je zo in Abu Simbel of Luxor. Maar telkens kom je weer terug in het gastvrije Bet El Kerem.

Datum van verblijf: november 2011