4 personen bekijken dit hotel
getaroom.com162 US$
Beoordeeld op 5 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Sofitel_Quality, Manager van Sofitel Cairo Nile El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beoordeeld op 9 juli 2018

Het eerste wat me opviel was de goed werkende airco ... het was dan ook een zeer warme dag toen we aankwamen.
Het onthaal is vriendelijk maar zakelijk en efficient. Ondanks het alte uut (1ur 's nachts) konden we nog iets eten in een van de restaurants.
De kamers zijn prima ingericht en kraaknet, met zicht op de Nijl (soms zijzicht). Geen last van lawaai gehad in de kamer.
Schitterende lobby. Er zijn verschillende restaurants met prima eten.
Het ontbijt is luxueus. De bediening was soms niet echt snel, maar ze zijn allemaal vriendelijk.
Hier wil ik zeker terug komen.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Sofitel_Quality, Manager van Sofitel Cairo Nile El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Geachte Gast,

wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Sofitel Cairo El Gezirah.

Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit herzlichen Grüßen

Iman El Gabaly

Beoordeeld op 27 december 2017

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
911Iman, Manager van Sofitel Cairo Nile El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel. Zeer goed eten. Heerlijk om buiten te ontbijten aan de Nijl. Personeel helpt je graag met excursies etc. Wij waren op zakenreis dus geen idee wat de kosten waren. Alcohol is wel heel duur in het restaurant en bar. Lunch is echt een aanrader. De Spa is heerlijk!
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
911Iman, Manager van Sofitel Cairo Nile El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Bonjour,
Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Sofitel Cairo El Gezirah. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.

Reciba un cordial saludo.

Responsabile Qualità

Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een paar dagen de stad in te gaan. Ligt op rustige plek. Kamers zijn oud en worden niet heel goed schoongemaakt. Wel bed en vloer. Maar wc borstel is echt heeeeeel vies met resten van vorige gasten. Douche in het bad met als gevolg de gehele douche nat. Er is geen putje in de badkamer. Verder goed eten vriendelijke staff. Receptie erg professional. Veilig binnen het hotel. Buiten blijft t opletten. Meteen als je buiten het hotel komt al! Voor echt 5 sterren een paar tientjes meer naar de four seasons.

Datum van verblijf: augustus 2016
911Iman, Manager van Sofitel Cairo Nile El Gezirah, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Bonjour Valued Guest,

First of all thank you for your review! The whole Sofitel Cairo- El Gezirah team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit.

Allow me to sincerely apologize to your goodself for failing to meet your expectations with regard to some of the hotel services whilst at the same time I thank you for taking the time to bring this issue to our attention.

I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.

Cordially;

Iman El Gabaly