Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.683)
Beoordelingen filteren
1.684 resultaten
Waardering van reizigers
1.149
333
109
46
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.149
333
109
46
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.684 beoordelingen
Beoordeeld op 17 april 2015 via mobiele applicatie

Ga je naar Seoul, blijf dan zeker niet in dit hotel overnachten. Al bij aankomst om 13.30 uur begint de narigheid; geen kamer in de komende 60 minuten...???
Dan blijkt je kamer muf, over de top, veel te vuil voor het geld.
De badkamer is zo uit een oude Sissy film getrokken en nooit moderner gemaakt, bahbah!
Niemand spreekt een beetje Engels, vraag je of het iets warmer kan worden in de lobby bar omdat het wel erg fris is, komt menner een glas ijsklontjes aan.
Bestel je een non alcoholic mix, krijg je een glas water etc etc.
Zelfs aan vriendelijkheid ontbreekt het bij verlengen met een paar uur.

Dan wordt je gewekt als je het niet storen lampje aan zet.
En als laatste heeft men geen enkele mogelijkheid om vervoer te regelen van en naar het vliegveld.

Advies NOOIT reserveren.

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank IesK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IPSEOUL, General Manager van Imperial Palace Seoul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2015
Google-vertaling

Dear Ies K,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent that we fell short in this case.

Once again, we thank you for your valuable time and hope to have the opportunity to restore your confidence in our hotel in the near future.

Best regards,

Joon Kim
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IPSEOUL, 제너럴 매니저 van Imperial Palace Seoul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IPSEOUL, 제너럴 매니저 van Imperial Palace Seoul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IPSEOUL, 제너럴 매니저 van Imperial Palace Seoul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IPSEOUL, 제너럴 매니저 van Imperial Palace Seoul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken