Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Zwembadbar open tot 23:00. En de bar op de 1e verdieping tot 02:00. Prima fitness en de receptie zeer vriendelijk. Ontbijt Goed en het bed lekker.
Genoeg reden om eens terug te gaan. Voor wat betreft de prijs is het iets aan de hoge kant maar dat zal wel een reden hebben.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Valeri_Chekheria, General Manager van Holiday Inn Tbilisi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you very much for preferring Holiday Inn Hotel.

On behalf of our entire team, I would like to thank you for your stay and useful feedback.

We hope to see you again when you are back in Sunny Tbilisi!

Best Regards

General Manager

Beoordeeld op 7 mei 2016 via mobiele applicatie

Holiday inn in Tbilisi is een goed hotel. Vriendelijke ontvangst aan de receptie, zeer hulpvaardig. Kamers niet al te groot, mooi ingericht met alle noodzakelijke voorzieningen. (Houten vloer in de douche is onhygiënisch). Ontbijt is goed, voor ieder wat wils. Het enige negatieve aan dit hotel is de ligging. Een tiental minuten taxi voordat je in het centrum bent.

Datum van verblijf: mei 2016
Valeri_Chekheria, General Manager van Holiday Inn Tbilisi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2016

Dear Vital,

Thank you very much for your positive feedback.

We are very glad to note that you had a wonderful experience at our lovely hotel.

We truly value the opinions of our guests and look forward to another opportunity to host you at our beautiful hotel.

Warm regards,

General Manager

Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Midden in het centrum gelegen gelegen hotel met snelle en vriendelijke receptie.
Schone nieuw ingerichte kamers, luxe !
Het ontbijt is een absolute topper: vers en volop keuze...lokale lekkernijen maar ook westers eten.

Datum van verblijf: februari 2015
Reistype: Reisde alleen
Valeri_Chekheria, General Manager van Holiday Inn Tbilisi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2015

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn erg blij om te weten dat u een prachtige ervaring in onze mooie hotel had.

Wij waarderen echt de meningen van onze gasten en kijken uit naar een andere mogelijkheid om u te hosten in ons mooie hotel.

Warme groeten,

Algemeen Directeur

Beoordeeld op 2 augustus 2013 via mobiele applicatie

Prima hotel. Lekkere bedden en prima kamers. Ook het zwembad is genieten. Lekkere lounge bedden met prima bediening. Dit hotel is zeker aan te bevelen als je naar Tbilisi komt de locatie is alleen niet helemaal super.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 21 juli 2013

Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Mooie kamer op de elfde verdieping, leuk uitzicht. Altijd erg goed schoon gemaakt. Lekker zwembad, ruime parkeergelegenheid. Snel internet, ook in je kamer. Ontbijten deden we even verderop bij 'Entree' een franse croissanterie met heerlijk gebak en koffie. Het hotel is niet goedkoop maar een van de weinig met een lift en die hebben we nodig ivm de scootmobiel.

Datum van verblijf: juli 2013