Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Betrouwbaar, betrokken en “to the point”

Onze eerste reis naar Suriname was een geweldige ervaring. Door Corona werd het helaas geen 4 maar ... meer lezen

Beoordeeld op 17 april 2020
316miav
De tweede keer TravelPoint Suriname.

We zouden vijf weken in Su zijn. Door de pandemie werden het er drie. TravelPoint Suriname heeft al ... meer lezen

Beoordeeld op 7 april 2020
218jeannev
Lees alle 88 beoordelingen

Beoordeeld op 21 februari 2020

Uitstekende stadswandeling gedaan met TPM. Adequate informatie en opgewekte gids. De wandeling was niet te lange en niet te kort.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland hebben via riksja travel een rondreis door Suriname geboekt. Op de eerste dag hebben we een stadswandeling gepland. Samen zijn we onder leiding van Peter Duker begonnen aan een ontspannen wandeling.

Dit resulteerde in een stadswandeling met heel persoonlijke gids.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 23 januari 2020 via mobiele applicatie

Mijn vader en ik waren voor een korte stop in Paramaribo en wilde toch iets van de stad zien en weten. We hebben met Peter de stadswandeling gemaakt. Heel fijn wanneer je niet zoveel tijd hebt maar wel echt iets wilt zien en leren. Op een leuke en informatieve manier gebracht met veel liefde en enthousiasme voor dit land. Tijd voor vragen was er ook en alles verliep heel relaxt. Alsof je met een goede vriend op stap was. Het is zeker een aanrader deze tour te maken. Of je nu kort of lang in Paramaribo verblijft.
Dankjewel Peter!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 15 januari 2020

In Nederland hebben wij vooraf op diverse website’s de te boeken tours in Suriname bekeken. Vanwege de goede recensies van Travel Point Suriname hebben we via de mail contact opgenomen met Peter Duker van Travel Point Suriname om hier enkele tours te boeken die wij hadden uitgezocht. Hij reageert heel snel op de mail en is erg duidelijk in zijn antwoorden op je vragen en geeft goede beargumenteerde adviezen. Zo heeft hij speciaal voor ons een combinatie gemaakt van de Brokopondo Tour met als extra de Jodensavanne. Het was een lange dag, maar zeker de moeite waard! Wat niet mag ontbreken en dus zeker is aan te raden is de stadswandeling. Erg interessant en Peter weet ontzettend veel te vertellen over de geschiedenis van Paramaribo en Suriname. Hij heeft alle tijd en je kan hem onderweg alles vragen. Verder hebben we nog een 2 daagse Tour naar Plantage Frederiksdorp geboekt en een 4 daagse tocht naar Danpaati River Lodge. Ook deze 2 tours waren geweldig. Vooral de 4 dagen op Danpaati met de diverse excursies waren zeer bijzonder! Als afsluiting van onze vakantie hebben we de Sunset & Dolphine trip geboekt. Een heerlijke relaxte afsluiting met de dolfijnen van een onvergetelijke vakantie.
Ook kan Peter het vervoer van en naar de luchthaven Zanderij verzorgen. Onze jongste dochter kwam een week later aan en toen heeft hij eerst ons drieën bij ons appartement opgehaald zodat we samen haar op konden halen. Super geregeld en hij had voor ons allemaal voor de heen en terugweg naar het vliegveld flesjes gekoeld water mee. Omdat hij een grote auto heeft kan hij 4 personen met alle bagage makkelijk vervoeren, dus op het eind van de vakantie hier ook gebruik van gemaakt.

Familie Venema

Datum van activiteit: december 2019
TravelPointSu, Eigenaar van Travel Point Suriname, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

bedankt en fijn dat jullie genoten hebben en zo tevreden zijn. daar doen wij het voor

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben via Peter al onze tours geboekt en waren zeer tevreden. Hoogtepunten voor ons waren: de stadswandeling, het bezoek aan de Warapakreek en het driedaags bezoek aan het Anaula Nature Resort. Suriname is een prachtig land met een bijzondere geschiedenis. Mede dankzij Peter’s adviezen hebben wij het nu nog beter leren kennen.

Jan en Aletta

Datum van activiteit: december 2019