“Flinke domper!!”

Bar Zuid
Geclassificeerd als nr. 20 van 176 Restaurants in Paramaribo
Keukens: Pizzeria, Bar
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal keer hier wat gedronken te hebben, besloten we hier vananavond toch wat te gaan eten. Regelrechte domper!! Bij het bestellen van het eten aangegeven normale frietjes te willen hebben en geen knoflook..dat was geen probleem. Mogen we dan wat satésaus erbij..geen probleem, nogmaals benoemd dit is dan geen extra bestelling van snackkaart, geen probleem, dit word niet in extra rekening genomen. Top, waren met zn twee chickenwings en patat saté werd gebracht, filet mignon niet..komt later...tjah, gezellig eten zo, uiteindelijk kwam filet mignon met nog extra patat, wacht even die hebben we al gehad, ow sorry, nee hoeft u niet te betalen. Na avond zitten, rekening gevraagd en deze bleek niet te kloppen. Vriend is echte rekening gaan vragen en jreeg als antwoord even te moeten wachten. Na 15 minuten nogmaals om rekening vragen en als antwoord krijgen, u moet maar wachten...wachten dst doen we al, als je binnen 5 minuten er nog niet bent met juiste rekening lopen we weg. Na 5 minuten er nog niet en liep mn vriend boos weg, snel kwam er al een gozer aan gelopen en wilde bon zien. Ja wacht effe, we proberen het op een goede manier op te lossen en jullie reageren met gebreken. Toch weer mee gelopen en toen zei de serveerster die ons had geholpen deze avond, we moesten niet zeuren want we waren maar dronken en dit maakte mij zo boos, we waren niet dronken en probeerde de boel op te lossen maar zij maakte er een zooitje van..gelukkig begree

Datum van bezoek: maart 2020

6 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan een ‘horeca straat’ met meerdere eetgelegenheden is bar zuid een uitnodigend café/restaurant. De bediening is vriendelijk en correct en behulpzaam. Zelfs toen we iets vroegen wat niet op de kaart stond (ice Cream soda) maakten ze er iets leuks van. de gerechten zijn prima van kwaliteit en de keuze is goed. Zeker een aanrader! (Sorry voor de donkere foto’s.... het was avond.)

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld

Geweldige sfeer , Heerlijk borrelen en lekker eten een en vele leuke mensen waarmee je kun praten en lachen

Datum van bezoek: april 2019
30 november 2019 beoordeeld

Bar Zuid is een fantastische bar met een prachtig assortiment cocktails en wijnen waar het altijd gezellig druk is. In de straat zitten diverse bars en restaurants wat maakt dat er een prettige sfeer hangt. Daarnaast is Bar Zuid ook fantastisch restaurant met een leuke blend van westerse keuken in combinatie met locale ingrediënten. Echt een aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: oktober 2019
25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig omdat de pizza’s er erg lekker zijn. Het heeft een gezellige sfeer voor Surinaamse begrippen. Het is er bijna altijd druk wat een beetje chaos veroorzaakt in de organisatie en het personeel. Afwisselend vriendelijk of niet. Dit hangt een beetje af van de avond en de medewerker. Het eten is er op zich altijd goed maar omdat er een grill vooraan buiten op het terras staat en de keuken achterin zit, wil de communicatie nog wel eens stagneren. Resultaat is koud eten of na elkaar eten. Een tafelgenoot kreeg pizza om 20.00 uur en de ander zijn (koude) sateh om 20.30 uur. Jammer want je bent er toch om gezellig samen te eten. Bij alle tafels om ons heen overigens hetzelfde. Met beter management goed op te lossen maar het blijft Suriname dus als je je niet stoort aan bovenstaande dan is het vooral een leuke tent met lekker eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bar Zuid bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In Bar Zuid geweest? Deel je ervaringen!