Beoordeeld op 2 februari 2020

Mooi en schoon hotel met een prima ontbijt, maar zeer lawaaiig.
De hotelkamers zijn rond het zwembad gesitueerd. Feesten buiten met keiharde muziek tot laat in de nacht. Je kunt elkaar in de slaapkamer amper verstaan, slapen is onmogelijk. Als je, na de eerste nacht, aan de receptie vraagt of dit vaker gebeurd , wordt er keihard over gelogen.

Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Ruime mooie lokatie aan de Suriname rivier met gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Fijne zwembad, fitnessruimte en sauna. Ontbijt is lekker en prettig opgezet. Inclusief Surinaamse gerechten en vers fruit.

Beoordeeld op 24 januari 2020 via mobiele applicatie

Top hotel. Vriendelijke mensen. Wij vonden overigens alle mensen in Suriname vriendelijk. Goeie keuken. Fijn zwembad. Midden in centrum.
Wij hadden kamer met terrasje. Fijn en praktisch.
Massage mogelijkheid en whirll pool.

Beoordeeld op 21 oktober 2019

Wij, 2 personen, komen hier al jaren, heerlijk hotel met een uitgebreid, gevarieerd ontbijt. Wij halen altijd discount op de kamer tijdens de vakantiebeurs in Utrecht waar dit hotel vertegenwoordigd wordt. Het is er gezellig met genoeg bedden. Baddoeken zijn bij het zwembad te krijgen op vertoon van je kamerkaart. Op zondag is het hier ‘open dag met een dj. dan is het erg druk en moet je lang wachten op je bestelling bovendien is de muziek van 14.00 tot 20.00 uur erg hard, probeer dan weg te zijn of houd er rekening mee met je boeking.

Kamertip: Kamers met terras op de begane grond.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Deze eetgelegenheid hoort bij het Torarica hotel en is zowel binnen als buiten heel modern ingericht. Heerlijke gerechten maar ook voor lekkere cocktails en taartjes kan je hier terecht. Het is niet echt goedkoop maar wel erg lekker allemaal. Tip probeer hun gefrituurde grote garnalel! Om je vingers bij op te eten.

Datum van verblijf: september 2019