Vandaag geopend: 08:15 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super mooi

Op deze rivier hebben wij een boottocht gehad om de dolfijne te spotten. Super leuk en mooi om te ... meer lezen

Beoordeeld op 22 maart 2020
wesleyz85
Delft, Nederland
via mobiele applicatie
Dolfijnen spotten

Leuke tocht met tussendoor lekkere hapjes en heerlijke sapjes. De aanwijzingen door Dion waren heel ... meer lezen

Beoordeeld op 20 maart 2020
123wimr
Lees alle 206 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Paramaribo
Stadstour van Paramaribo
6 beoordelingen
vanaf 32,76 US$
vanaf 90,36 US$
vanaf 105,61 US$
vanaf 197,67 US$
Beoordeeld op 11 maart 2020

Er zijn verschillende tourbootjes. ff midden op de rivier stil gelegen om dolfijnen te spotten. Leuk uitstapje.

Beoordeeld op 10 maart 2020

Leuke boottocht een eind de rivier op.Er waren veel dolfijnen die zoals er het uitzag met elkaar aan het spelen. Ze sprongen over elkaar heen en hadden veel plezier en wij ook.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Heel leuk om met een bootje kleine roze dolfijnen te spotten maar niet gaan met hoog water want dan zie je niet veel en is het water erg woest

Beoordeeld op 31 december 2019

Tijdens ons verblijf op plantage Frederiksdorp naar de monding van de Commewijne rivier gevaren, waar de dolfijnen zich ophouden. Om verschillende redenen zijn zij met uitsterven bedreigd.Zeker de moeite waard om te bekijken.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 december 2019

tour gedaan, met boot de rivier op geweest om dolfijnen te spotten. Wel dolfijnen gezien, maar helaas ver van de boot. Bezoek aan plantage rust en werk. Leuke boottocht.

Datum van activiteit: november 2019