Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk een ijskoud Parbo Djogo gedronken onder het genot van een voetbal wedstrijd, service van het personeel is erg goed, ik voelde mij weer eens welkom binnen Rumours (bar/restaurant), altijd een bezoek waard wanneer ik in Suriname ben.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotelkamer was fijn. Goed bed. Lekker zwembad met mooi terras maar bier gaan eten daar. Na een uur was er nog geen eten. Coctails waren wel lekker en ontbijt buffet is perfect. Goede locatie. Schoon hotel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Op de nationale feestdag van Suriname genoten van een bij-
zondere lunch bij Krasnapolsky.
Gewoon om even te proberen! Nou dat viel reuze mee.
Ambiance doet wat sleets aan maar de keuken is TOP!
Gewoon een kipsateetje en een kippensoep niks bijzonders zou je denken. Soep heerlijk gevuld en sate geweldig van omvang maar ook van smaak.
Zelden zoiets geproefd. Groot compliment.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 10 december 2018 via mobiele applicatie

Wij bleven in de maand november 2018 25 nachten in Krasnapolsky en hadden een
kamer aan de achterzijde op de 6de verdieping met een fantastische uitzicht op de Suriname rivier. Ons verblijf was zeer aangenaam. Het personeel in zijn geheel was erg klantvriendelijk, boven gemiddeld. Het ontbijt was om van te genieten. Ondanks dat de locatie midden in de stad was, kon je tot rust komen. Hotel Krasnapolsky raden wij dan ook een ieder aan voor een heerlijk verblijf in Paramaribo.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 november 2018

ruime kamers met grote kingsize bedden en een fijne badkamer met een inloopdouche voor twee personen.
Het hotelpersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam. Naar de wens van de gast wordt goed geluisterd.

Kamertip: geen voorkeur
Datum van verblijf: december 2017