“Openlucht bar”

Geclassificeerd als nr. 38 van 175 Restaurants in Paramaribo
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie in Paramaribo. Op paar minuten loopafstand van Waterkant en Palmtuin.
Ruime bar met groot terras.
Ruime keuze uit zowel eet- als drankmenu.
Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn veel leukere, klantvriendelijkere plaatsen om een drankje te doen. Wij hebben ruim 10 min gewacht om te bestellen, maar de serveerster was nergens te bekennen. Als toerist kom je er ook een beetje voor de wifi, maar dit deed het niet (er kon alleen een ‘nee’ vanaf toen wij hierom vroegen). We hebben ervoor gekozen aan de overkant bij het cafe van Torarica te gaan zitten en zijn daar uitstekend bediend.

Datum van bezoek: maart 2020
25 februari 2020 beoordeeld

Overdag fijn vertoeven: een sateetje een saoto, een parbo biertje of een icecreamsoda; heerlijk!! 's avonds erg druk met veel muziek en lawaai van alle kanten. We geven de voorkeur aan overdag, maar een heerlijke ontmoetingsplek, zeker een aanrader,

Datum van bezoek: januari 2020
6 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is rondom slecht, personeel heeft geen begrip van wat het is om te bedienen. Alles gaat traag, de kaart wordt gebracht zonder te vragen of men iets wil drinken, als alle borden en glazen leeg zijn loopt de bediening meerdere malen langs de tafel met lege handen zonder af te ruimen, de manager staat een beetje toe te kijken maar lijkt het ook niet te begrijpen. Vroeger was ‘t Vat ‘the place to be’ nu is het ronduit slecht, bij ons eerste bezoek dachten we dat het een incident was, bij het tweede bezoek zijn we voor te bestellen maar weggegaan, naar een beter café. Ronduit jammer! Het is een top locatie het had zo mooi kunnen zijn.

Datum van bezoek: februari 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een bar waar veel toeristen komen en waar ook tours vandaan vertrekken je kan er auto's huren en tours boeken .
Het is er redelijk koel op het grote terras en je kan er eenvoudige gerechten eten aardig personeel .
Een prima plek voor een hapje en een drankje en ook om de Nederlandse top voetbal wedstrijden te volgen.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die 't Vat Sidewalk Cafe bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In 't Vat Sidewalk Cafe geweest? Deel je ervaringen!