“Alles was op”

Geclassificeerd als nr. 4 van 176 Restaurants in Paramaribo
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
19 maart 2020 beoordeeld

ik snap eigenlijk niet waarom dit restaurant zulke goede beoordelingen heeft. Ik vind de ambiance erg ongezellig (je zat binnen in TL licht en buiten in het pikdonker en simpel plastic meubilair), het personeel was niet echt vriendelijk en van de kaart was ongeveer 75% niet voorradig. en later hoorden we van andere reizigers dat dit een week ervoor ook al zo was.

17 maart 2020 beoordeeld

Konden het in eerste instantie niet vinden en uiteindelijk gevonden, helaas gesloten.Zit practisch naast fort Zeelandia aan de waterkant. Dag erna weer heen gegaan en ditmaal wel open. Sfeer is ver te zoeken maar toen we éénmaal ons bestelde eten kregen, was dit echt ff het yes gevoel. Bruine nasi met kip besteld en wat was dit heerlijk. De moksi alesie van mijn mede reiziger was ook top. Echt een aanrader om eens gegeten te hebben. Bediening was oké en het wachten op het eten ook. Parbo en gemberbiertje erbij maakte het Suriname gevoel af.

7 maart 2020 beoordeeld

Zit er lekker buiten aan de Waterkant.
Druk bezocht, daarom duurt het langer dat je eten krijgt, maar dat is wel het wachten waard.

Datum van bezoek: februari 2020
3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen vlakbij Fort Zeelandia en de Assemblee, leuke locatie aan de voet van een majestueuze boom bij de Suriname Rivier. Eten werd vers bereid, nasi met drie verschillende soorten groenten was om je vingers bij af te likken. Zeer vriendelijke bediening, een aanrader.

25 februari 2020 beoordeeld

We kwamen speciaal voor de bb met r. Maar helaas wat flauw. We misten de lekkere kruidige smaak met uien. Niet duur.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Gadri bekeken, bekeken ook

Paramaribo, Paramaribo District

In De Gadri geweest? Deel je ervaringen!