9 personen bekijken dit hotel
Destinia.comUS$ 224
TraveluroUS$ 210
Agoda.comUS$ 295
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Echt een absolute dank en respect voor het personeel! Echt van schoonmaak tot bediening in een woord “klasse” niets is teveel iedereen super vriendelijk en behulpzaam of het nu in de lobby is of aan the beach iedereen maakt dat je je welkom voelt. Fijne ruime en schone kamers. Echt aanrader voor wie niet in hoogbouw hotel wil zitten maar lekker met zicht op groen en water met eigen balkon! Dank Shangri La voor dit nu al heerlijke verblijf! we blijven nog even!

Datum van verblijf: april 2019
AhmedIssa2, General Manager van Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Dear marcvT2563PJ,

We hope to welcome you back soon to Shangri-La in the near future.

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Jaarlijks terugkerend naar dit pareltje in Abu Dhabi. Kamers zijn prachtig, service is top en zeer vriendelijk personeel. Aanbod restaurants zeer groot en ligging optimaal. Kortom benadert zeker de perfectie!

Datum van verblijf: maart 2019
AhmedI2380, General Manager van Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Dear Els B,

Thank you for your wonderful praise, we are delighted to understand that you had a great experience with us during your stay. We are additionally pleased to learn that you have enjoyed our facilities and services. We hope to welcome you back soon to Shangri-La in the near future.

Beoordeeld op 14 november 2018

prachtig hotel gelegen aan het Grand Canal naast de Soek. Zeer goede restaurants, zowel buffet restaurant als de specialiteitenrestaurants. Zicht op de moskee. Klein privé-strand, gezellig zwembad. Mooie kamers, vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
AhmedI2380, General Manager van Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Dear rosseannie,

Thank you for your review, it makes us very proud of our hotel and services! We truly do look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 26 februari 2018

Na 17 keer over de wereld een Shangri La bezocht te hebben, over de jaren. Blijft het mijn favoriete hotelketen. Maar dit Hotel staat wel van door mij bezochte hotels in mijn persoonlijke top 3.
Limousine service perfect, ontvangst kon wat aardiger, Horizon kamer (519) heerlijk. De horizon Lounge geweldig. En heel leuk om na Doha, Shangrila, om Angela [verhuisd van Doha naar Abu Dhabi, en een en al vrolijkheid en geeft een persoonlijke noot aan je bezoek aldaar] er weer te ontmoeten! Niet dat de andere minder zijn, maar Angela krijgt een extra plus! Later, grappig, zie ik ook dat de manager uit Hong Kong, Ulf Bremer, nu daar het management doet, tijdens mijn verblijf in Hong Kong was hij daar manager. Toen en nu in goede handen.
Hotel kent twee zwembaden, met service luxe bediening, je krijgt fris water, handdoeken, en is een beach, en super schoon allemaal. En goede ligbedden.
Hotel kent een super buffet restaurant, elke avond een ander thema, met een kwaliteit om je vingers bij af te likken! Daarnaast nog een Chinees restaurant, en een vietnamees restaurant. En ook nog een luxe frans restaurant. En nog een poolbar, waar je ook kunt eten, allemaal gebruikt. Het Franse restaurant heeft mijn hart gestolen maar ook het buffet restaurant blijft een heerlijkheid. Ontbeten alleen in de Horizon lounge, lekker, niets mis mee!
Kamer lekker groot goede service, airco deed het niet goed en was binnen een half uur weer hersteld. Belboys gedienstig en vriendelijk, WIFI perfect
Kortom dit is een hotel om beslist een een keer terug te gaan!.

Kamertip: kamers verschillen van grootte, en dus prijs. maar kijken allemaal uit om een mooi gedeelte van Abu Dhabi
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
UlfBremer1, General Manager van Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2018

Dear FredvdFlier,

Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to learn that you have enjoyed our facilities and services. We very much look forward to having the pleasure of welcoming you again when you next return.

Ulf Bremer
Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi

Beoordeeld op 3 februari 2018

Wij hebben een zeer prettig verblijf (5 nachten deluxe room) gehad in het Shangri La. Het ontvangst was gelijk een luxe momentje; onze auto werd met de valet parking weg gezet, onze bagage werd later persoonlijk afgeleverd op onze kamer. De kamer was erg ruim; halletje met aangrenzend links de badkamer en rechts woon/slaapkamer, incl. balkon met prachtig zicht op de Grand Mosque. Het ontbijt was goed geregeld; zeer uitgebreide buffetvorm met smakelijke lekkernijen afkomstig over de hele wereld. We hebben 1x gedineerd in het Shangri La; buffet in hetzelfde restaurant. Net als bij het ontbijt zeer uitgebreid met heerlijke gerechten afkomstig over de hele wereld. Het personeel is in het gehele hotel erg vriendelijk / behulpzaam. Speciaal bedankje voor Durgu & Jemuel van Sofra bld; bedankt voor het presentje vlak voor ons vertrek! Het zwembad boven de Spa is een aanrader; lekker rustig & uit de wind op het dak van het hotel. Ook de ligging van het hotel is goed; vanaf de E22 zit je snel op de E10 - hoofdweg door Abu Dhabi / richting Dubai. Al met al een zeer prettig verblijf gehad, we komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2018
UlfBremer1, General Manager van Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018

Dear Tim_Fleur,

Thank you very much for your review. It was a pleasure to have you as our guests and we are happy that you enjoyed our time with us. I will pass on the kind feedback to all our staff members. We look forward to welcoming you back to Shangri-La Abu Dhabi again in the nearest future.

Ulf Bremer
Shangri-La Qaryat Al Beri, Abu Dhabi