Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 54
Hotels.comUS$ 54
PricelineUS$ 61
TravelocityUS$ 54
TripadvisorUS$ 54
ZenHotels.comUS$ 67
Beoordeeld op 27 november 2018

een grote bouwput, onveilige kamers waar elektriciteit kabels met 220V open en bloot liggen
elke morgen 8 uur wakker van de bouwwerkzaamheden aldaar, ook op de 14 e verdieping.
Slecht afgewerkt, achterhaald interieur, en nachtportier die het niks uitmaakt of er een verdieping boven je al een uur herrie is

Kamertip: geen kiezen is beste optie, wegblijven
Datum van verblijf: november 2018
GuestServiceRADC, GRO van Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Dear ginoj1967,

Allow me to respond in English.

Thank you for taking the time to review your stay at Ramada by WYNDHAM Abu Dhabi. We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations.
Please note that your concerns have been passed on to our management.

We do hope you give us another chance to welcome you again.

Sincerely,
Altyn Abdyldabekova
Guest Relation Officer

Beoordeeld op 14 september 2017

Hartelijke dank voor de goede service, zowel balie als restaurant, in het bijzonder meneer Nithin, meneer Alvien als chef Rajesh en zijn ganse staff.....niks op aan te merken op dit hotel en zijn lekkere eten en goede bediening

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 24 april 2017

Goede kamer, uitstekende service en heerlijk ontbijtbuffet. Vervoer naar het strand was erg handig. Overal kon je gratis gebruik maken van WiFi. Zwembad op het dak ook erg mooi. Het personeel is heel erg behulpzaam. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
GuestServiceRADC, guest relations officer van Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2017

Dear Marissw, thank you for choosing Ramada and for your honest feedback. We are glad to hear that the food and the view was to your liking and that the staff attitude met your expectations. We hope to see you soon again, Best wishes, Guest relations officer, Larushca Fourie

Beoordeeld op 3 november 2016

Wij waren er voor onze derde keer, wij hadden een hele mooie kamer en een grote badkamer. het personeel is er super,behulpzaam en heel vriendelijk. s' Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet......Hotel is uitstekend gelegen, dichtbij de Corniche ....
Altijd fijn terugkomen .....

Datum van verblijf: oktober 2016
Mazen S, Manager van Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2016

Lieve Inge R,
Dank je wel voor het kiezen van ons hotel voor uw recente bezoek aan Abu Dhabi! Wij zijn zeer waarderen uw loyaliteit! We zijn heerlijk om te horen dat u genoten van uw verblijf elke keer kom je en hopen dat we konden voldoen aan uw verwachtingen te zorgen dat u zich als thuis !. Wij hopen dat u ons weer tijdens uw volgende bezoek aan Abu Dhabi te bezoeken in de nabije toekomst!
Ik kijk ernaar uit om binnenkort weer te mogen verwelkomen!
Beste wensen!

Beoordeeld op 30 oktober 2016

Bezocht in September en het hotel heeft een prima ligging vlak bij het strand,het personeel is erg vriendelijk. de kamers zijn erg ruim en alles ziet er keurig en schoon uit,het ontbijt is prima met een ruime keuze.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Daan D,
Dank je wel voor het kiezen van ons hotel voor uw recente weekend! We zijn heerlijk om te horen dat je genoten hebt van uw verblijf, vond de kamer met het uitzicht op zee op de Corniche en de faciliteiten van het hotel ook. Ourbteam is altijd happyn om u van dienst te voorzien van de uitstekende service! Wij hopen dat u ons weer tijdens uw volgende bezoek aan Abu Dhabi te bezoeken in de nabije toekomst!
Ik kijk ernaar uit om binnenkort weer te mogen verwelkomen!
Beste wensen!