Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 111
Expedia.com
€ 102
Word beloond met One Key
Priceline
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.629)
Beoordelingen filteren
3.629 resultaten
Waardering van reizigers
3.013
412
119
48
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.013
412
119
48
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.629 beoordelingen
Beoordeeld op 6 januari 2020

Het was mijn eerste bezoek aan Abu Dhabi en in dit geweldige hotel. Ik moet zeggen dat ik erg onder de ben, precies zoals omschreven en als op de foto's. Recht in het hart van Abu Dhabi, prachtige inrichting, de geweldige geur door het hele hotel.

Zeer warm en vriendelijk personeel. Speciale dank aan de heer Von voor de behulpzaamheid en zorg. Zeker een terugkeer waardig!!

Kamertip: Geweldig uitzicht, centrale ligging, grote suites.
Datum van verblijf: december 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank GaytriBadri
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
royalrosehotelAUH, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020
Google-vertaling

We thank you very much for the nice review you kindly wrote for our beautiful Property.

It is always great to read words of appreciations like yours which creates for the esteemed readers the deep interest to come to provide lovely experience.

The Royal Rose Hotel Team is driven by a passion for people and it is our goal to please and meet guest expectations. Your words of gratitude make us proud to be part of this unique place.

We hope to welcome you back soon at the Royal Rose Hotel.

Kind Regars,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder thema hotel op centrale locatie. Officieel 5 sterren; ik zou zeggen feitelijk 4 maar wel hele goede service en behulpzaam personeel. Grote kamers met apart zitgedeelte: 2 TV. Grote badkamer met bad/douche en aparte douche. Zwembad op dak (19e). Uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank reistu
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
royalrosehotelAUH, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019
Google-vertaling

Dear reistu,

Thank you for your recent stay at Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

Thank you for sharing with us your feedback, as this will help us to improve our commitment to our guests. We are glad that our team could turn around this experience for you.

We hope you enjoyed the rest of your stay with us and look forward to welcome you again.

Best regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 februari 2018

Positieve punten:
Vriendelijkheid van het personeel, gedienstigheid van het personeel aan de inkom
( taxi) Verschillende malls op wandelafstand waaronder Abu Dhabi Mall .Uitgebreid en lekker ontbijt . Later uitchecken gratis tot 16u00 . Aanwezigheid van een zwembad en spa . Uitstraling zowel binnen als buiten ( beetje sprookjes uit 1 nacht )
Negatieve punten:
Kamer: we hadden een Classic Familiekamer geboekt . aanduiding op booking.com : voor 3 volwassenen , geen kinderen extra en met 1 breed tweepersoonsbed en 1 éénpersoonsbed. Dit laatste bleek een rollawaybed met keiharde matras en dit terwijl er nergens werd vermeld dat de 3e persoon in zulk bed zou moeten slapen.( wat wel het geval was bij de beschrijvingen bij andere hotels) . Bij navraag bij de receptie bleek dat zij in de familiekamer enkel werken met een rollawaybed voor de bedden buiten een tweepersoonsbed . De vraag voor een zachtere matras of een extra dun matrasje erbovenop gingen ze proberen in orde te brengen, maar hier hebben we spijtig genoeg niks van gemerkt. Wij hebben dan uiteindelijk al de kussens in de kamer gebruikt om een toch wat meer ligcomfort te hebben. Bovendien bleek de kamer helemaal niet klaar te zijn gemaakt voor de ontvangst van 3 personen! 2 badjassen, 2 badlakens, voor 2 personen uitgebreide toiletartikelen, 2 koffietassen, 2 glazen in kamer en badkamer,2 flesjes water....kortom van een 3e persoon was -buiten het rollawaybed -geen sprake! Dit werd enigszins aangepast na opmerking bij de receptie: het 3e flesje water stond er iedere dag ,maar het badlaken werd voor de derde persoon (ook een volwassene) telkens maar een gewone handdoek, originele voorziene ( toilet) artikelen werden nooit aangevuld zoals tandenborstel, glas in badkamer en kamer, koffietas. Dit zou voor een 5 sterren hotel, hetwelke voor de rest echt uitblinkt in vriendelijkheid van het personeel , echt niet mogen en wij zijn toch wel teleurgesteld in dit hotel . We hebben dan ook eerder het idee dat we niet de juiste - geboekte- kamer gekregen hebben .
Spijtig want voor de rest is dit hotel echt wel de moeite waard.

Kamertip: Verifieer voor vertrek de indeling van de gekozen kamer via mail
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jadixt
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018
Google-vertaling

Dear Jadixt,

I would like to thank you for taking the time to review us on TripAdvisor and to share your most sincere feedback. Thank you for the compliments for the friendliness of the hotel staff.

I am so sorry to read that some areas not been provided the experience you were expected and you feel disappointed. Please accept our most sincere apologies.

Please feel free to contact me when planning your next stay in Abu Dhabi and I will personally take care of your booking for you. The whole team and myself will make sure you have an unforgettable stay.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2017

Het eerste wat ons opviel was de overweldigende artificiële rozengeur die in het gehele hotel hangt. persoonlijk vind ik dit niet aangenaam.
de kamers zijn zeker groot genoeg en op het eerste zicht is alles ok.
Tot je een beetje beter begint te kijken, lakens en handdoeken met grote gaten in en vuile glazen die niet afgeruimd worden.
ik vind dit niet kunnen voor een vijfsterren hotel.
De meeste mensen van de bediening zijn wel heel vriendelijk maar er zijn er ook die gewoon boertig zijn. Zoals de man aan het zwembad boven, hij deed zijn mond niet open.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en wel lekker. Gelukkig was het wel een zeer goed bed en heb ik geslapen als een roos!

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Caroline V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2017
Google-vertaling

Dear Caroline V,

Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

It was a pleasure to have you as our guest at Royal Rose Hotel Abu Dhabi and we are delighted to read your comments. Please be assured that your constructive comments have been taken positively to enhance our service.

Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is leuk, alles in een over de top Louis de XV stijl.... helaas was er te weinig aanbod op tv kanalen.

Personeel had zeker hun weekend niet :(
Erg matig in service en voor de prijs lag de verwachting wat anders

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RemcoP_12
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2017
Google-vertaling

Dear Remco P,

Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

Please allow me to express my sincere apologies that we were not able to exceed your expectation during your stayed with us.

We appreciate your feedback as this helps us to understand the areas we need to strive for improvement.

We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken