Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 76
Aanbieding bekijken
Orbitz.com
Agoda.com
US$ 70
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 07/04/23
Expedia.comUS$ 99
Official HotelUS$ 99
Prestigia.comUS$ 140
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.116)
Beoordelingen filteren
3.116 resultaten
Waardering van reizigers
2.543
381
112
46
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.543
381
112
46
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.116 beoordelingen
Beoordeeld op 26 februari 2018

Positieve punten:
Vriendelijkheid van het personeel, gedienstigheid van het personeel aan de inkom
( taxi) Verschillende malls op wandelafstand waaronder Abu Dhabi Mall .Uitgebreid en lekker ontbijt . Later uitchecken gratis tot 16u00 . Aanwezigheid van een zwembad en spa . Uitstraling zowel binnen als buiten ( beetje sprookjes uit 1 nacht )
Negatieve punten:
Kamer: we hadden een Classic Familiekamer geboekt . aanduiding op booking.com : voor 3 volwassenen , geen kinderen extra en met 1 breed tweepersoonsbed en 1 éénpersoonsbed. Dit laatste bleek een rollawaybed met keiharde matras en dit terwijl er nergens werd vermeld dat de 3e persoon in zulk bed zou moeten slapen.( wat wel het geval was bij de beschrijvingen bij andere hotels) . Bij navraag bij de receptie bleek dat zij in de familiekamer enkel werken met een rollawaybed voor de bedden buiten een tweepersoonsbed . De vraag voor een zachtere matras of een extra dun matrasje erbovenop gingen ze proberen in orde te brengen, maar hier hebben we spijtig genoeg niks van gemerkt. Wij hebben dan uiteindelijk al de kussens in de kamer gebruikt om een toch wat meer ligcomfort te hebben. Bovendien bleek de kamer helemaal niet klaar te zijn gemaakt voor de ontvangst van 3 personen! 2 badjassen, 2 badlakens, voor 2 personen uitgebreide toiletartikelen, 2 koffietassen, 2 glazen in kamer en badkamer,2 flesjes water....kortom van een 3e persoon was -buiten het rollawaybed -geen sprake! Dit werd enigszins aangepast na opmerking bij de receptie: het 3e flesje water stond er iedere dag ,maar het badlaken werd voor de derde persoon (ook een volwassene) telkens maar een gewone handdoek, originele voorziene ( toilet) artikelen werden nooit aangevuld zoals tandenborstel, glas in badkamer en kamer, koffietas. Dit zou voor een 5 sterren hotel, hetwelke voor de rest echt uitblinkt in vriendelijkheid van het personeel , echt niet mogen en wij zijn toch wel teleurgesteld in dit hotel . We hebben dan ook eerder het idee dat we niet de juiste - geboekte- kamer gekregen hebben .
Spijtig want voor de rest is dit hotel echt wel de moeite waard.

Kamertip: Verifieer voor vertrek de indeling van de gekozen kamer via mail
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jadixt
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018
Google-vertaling

Dear Jadixt,

I would like to thank you for taking the time to review us on TripAdvisor and to share your most sincere feedback. Thank you for the compliments for the friendliness of the hotel staff.

I am so sorry to read that some areas not been provided the experience you were expected and you feel disappointed. Please accept our most sincere apologies.

Please feel free to contact me when planning your next stay in Abu Dhabi and I will personally take care of your booking for you. The whole team and myself will make sure you have an unforgettable stay.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2017

Het eerste wat ons opviel was de overweldigende artificiële rozengeur die in het gehele hotel hangt. persoonlijk vind ik dit niet aangenaam.
de kamers zijn zeker groot genoeg en op het eerste zicht is alles ok.
Tot je een beetje beter begint te kijken, lakens en handdoeken met grote gaten in en vuile glazen die niet afgeruimd worden.
ik vind dit niet kunnen voor een vijfsterren hotel.
De meeste mensen van de bediening zijn wel heel vriendelijk maar er zijn er ook die gewoon boertig zijn. Zoals de man aan het zwembad boven, hij deed zijn mond niet open.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en wel lekker. Gelukkig was het wel een zeer goed bed en heb ik geslapen als een roos!

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Caroline V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2017
Google-vertaling

Dear Caroline V,

Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

It was a pleasure to have you as our guest at Royal Rose Hotel Abu Dhabi and we are delighted to read your comments. Please be assured that your constructive comments have been taken positively to enhance our service.

Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is leuk, alles in een over de top Louis de XV stijl.... helaas was er te weinig aanbod op tv kanalen.

Personeel had zeker hun weekend niet :(
Erg matig in service en voor de prijs lag de verwachting wat anders

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RemcoP_12
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2017
Google-vertaling

Dear Remco P,

Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

Please allow me to express my sincere apologies that we were not able to exceed your expectation during your stayed with us.

We appreciate your feedback as this helps us to understand the areas we need to strive for improvement.

We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2016 via mobiele applicatie

Door overboeking konden we niet met vliegtuig mee. Hierheen gebracht. Erg luxe, goed eten en centraal gelegen. Personeel heel vriendelijk. Heet voor de tijd van het jaar, maar we hebben ons goed vermaakt deze ene dag in abu dhabi. Bedden lagen perfect.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 895manonj
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2016
Google-vertaling

Dear Manon J,

Thank you for staying with us at Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

We hope you enjoy your stay with us. We would like to thank you for taking time to post your reviews in Trip Advisor. Thank you for the positive feedback in our hospitality service.

We are looking forward to welcoming you back again soon in the near future.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 februari 2016

Een super hotel. Had in Abu Dhabi mijn vlucht naar Amsterdam gemist. Bij de Transferdesk werd ik snel en kundig te woord gestaan. Zij boden mij een hotel aan en op mijn vraag of het in het centrum kon kwam ik uit bij de Royal Rose. Wat een verademing! Het hotel is prachtig. De kamer en suite is reusachtig met 2 toiletten en 2 flatscreens. Niet normaal. Een ruim 2 persoonsbed met een goed mattras. Klimaatcontrole in de kamer zodat het lekker op temperatuur blijft. Het is er schoon en het personeel is uiterst vriendelijk. Of je nu bij de receptie bent, in het restaurant zit of in de lift staat. Ik was alleen maar het voelde er zeer veilig! Ook in Abu Dhabi zelf trouwens. Verschillende taxi's genomen en wisselgeld wordt tot op de laatste dhiram terugbetaald zonder enig commentaar (kunnen ze in Amsterdam nog wat van leren!). Maar dat terzijde! Terug naar de Royal Rose. Is zeker aan te bevelen voor een stressvrij en ontspannen verblijf!!

Kamertip: Ik denk dat alle kamers fantastisch zijn! Zat zelf of de 4e verdieping.
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank zapkonijn
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
George D, General Manager van Royal Rose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2016
Google-vertaling

Dear zapkonijn,

Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi.

We would like to thank you for taking the time to write a review for Royal Rose Hotel Abu Dhabi and are delighted to hear that you had a memorable experience with us. Your wonderful feedback on how impressed you were with our excellent service and warm hospitality, cleanliness of the room has been shared with the whole team and they are sincerely flattered and inspired by your kind words.

Here at Royal Rose Hotel we take great pleasure in not just providing exemplary facilities but as well as ensuring that our service comes from the heart. It’s great to know when our valued guests such as yourself recognize this.

I'm looking forward to welcoming you back again soon in the near future.

With kind regards,

George Demitry
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken