5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
Lol.travelUS$ 155
Beoordeeld op 12 december 2019

Helemaal tevreden en leuk om te weten dat dit één van de eerste hotels in Abu Dhabi is. De ligging is perfect, aan het strand, heerlijke zwembaden, goede ligbedden. Op loopafstand huurfietsen zodat je de 8 km lange boulevard kunt affietsten. Schuin tegenover koninklijk paleis.

Datum van verblijf: december 2019
AUHZA, Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2019

Dear ErwinenHennie,

Thank you for your positive response and full score.

We are glad to read that the hotel location and facilities lived up to your expectations.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Leuk verblijf gehad in dit hotel, wat opvalt is de goede service en vele faciliteiten die het hotel biedt! Wat minder was: de hotelkamers, deze waren prima maar verouderd voor wat je normaal kan verwachten bij Radisson Blue

Tot slot de prijs kwaliteit van de restaurants, ik vind de prijzen van de poolbars veel te hoog! €6,50 voor een blikje cola aan het zwembad vind ik wat aan de dure kant.

Datum van verblijf: juli 2019
AUHZA, Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear HettieBuurstee,

Thank you very much for your comments.

We are happy to read that the service of our team members was the highlight of your stay.

We are currently renovating our rooms to provide for better accommodation in the near future.

Beoordeeld op 26 maart 2019

We waren met een groepsreis zodat we geen contact met de ontvangstbalie bij check in maar de check out en ook contact met de concierge was erg vriendelijk en vlot.
De hotelkamer was ruim en goed ingericht maar vertoont toch een verouderde indruk zodat een renovatie aangewezen is. De kamer was naar achter georiënteerd en gaf uitzicht op de airco installaties wat wel geluidsoverlast gaf, zeker in de nacht. Denk dat het daarom beter is om een kamer met Ocean view te hebben.
Voor het zwembad en het strand moet je een drukke straat over via een ondergrondse doorgang. Organisatie aan zwembad en strand zijn goed.
De buffetmaaltijden waren goed maar niet echt super. Bediening liet soms te wensen over en we hadden de indruk dat dit kwam door dee organisatie van de bediening.
Zeker is de centrale ligging aan de Corniche een troef voor dit hotel.

Kamertip: Kamer met Ocean view kan rustiger zijn
Datum van verblijf: maart 2019
AUHZA, Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Dear PolStorme,

Thank you for your review and apologize for the minor inconveniences caused as a result of the product and the service in the restaurant.

We are taking the necessary actions with our teams.

We are glad to read that you enjoyed the beach and pool facilities.

Beoordeeld op 30 november 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk ontvangst bij de receptie en een upgrade gekregen naar een kamer met ocean view op een hogere verdieping.

De kamer is ruim en schoon. De bedden sliepen voortreffelijk.

Vele bars/club en restaurants aanwezig in het hotel ... ruime keuze.

Het hotel heeft een prive strand en meerdere zwembad faciliteiten en is bereikbaar via een looptunnel of met een shuttle bus van het hotel.
Heerlijke bedden bij het zwembad en prima bedden op het strand.

Hilton biedt vervoer aan naar de bezienswaardigheden tegen leuke en niet te hoge bedragen.
Prima geregeld maar schrijf je op tijd in bij de conciërge want er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

De grote Mall staat tegenover het hotel en ook daar rijdt een shuttle bus van het hotel kosteloos naar toe.

Wij hebben het hier heerlijk naar ons zin gehad en hopen snel weer terug te komen

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 oktober 2018

Wij werden keurig ontvangen en konden direct onze kamer betreden ondanks dat wij er al om 9.00 uur waren. Het hotel biedt een heerlijk ontbijtbuffet en prima avondbuffet; er is voor iedereen wat wils. Verder heeft het hotel een prachtig zandstrand met heerlijke ligbedden en als lid van Hilton Honors krijg je regelmatig heerlijke watermeloen aangeboden en verfrissende doekjes en er staat een gekoelde kan met een waterinfusion. en je kunt (gratis) gebruikmaken van de uitstekende wifi. Wij willen ook het personeel bedanken die ons zo goed hebben geholpen met het voor ons onduidelijke tijdstip van onze transfer naar de luchthaven in Dubai. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018