Beoordeeld op 26 maart 2019

We waren met een groepsreis zodat we geen contact met de ontvangstbalie bij check in maar de check out en ook contact met de concierge was erg vriendelijk en vlot.
De hotelkamer was ruim en goed ingericht maar vertoont toch een verouderde indruk zodat een renovatie aangewezen is. De kamer was naar achter georiënteerd en gaf uitzicht op de airco installaties wat wel geluidsoverlast gaf, zeker in de nacht. Denk dat het daarom beter is om een kamer met Ocean view te hebben.
Voor het zwembad en het strand moet je een drukke straat over via een ondergrondse doorgang. Organisatie aan zwembad en strand zijn goed.
De buffetmaaltijden waren goed maar niet echt super. Bediening liet soms te wensen over en we hadden de indruk dat dit kwam door dee organisatie van de bediening.
Zeker is de centrale ligging aan de Corniche een troef voor dit hotel.

Kamertip: Kamer met Ocean view kan rustiger zijn
Datum van verblijf: maart 2019
AUHZA, Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Dear PolStorme,

Thank you for your review and apologize for the minor inconveniences caused as a result of the product and the service in the restaurant.

We are taking the necessary actions with our teams.

We are glad to read that you enjoyed the beach and pool facilities.

Look forward to welcome you back.

Warm Regards,

Eric Masalawala
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 30 november 2018 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk ontvangst bij de receptie en een upgrade gekregen naar een kamer met ocean view op een hogere verdieping.

De kamer is ruim en schoon. De bedden sliepen voortreffelijk.

Vele bars/club en restaurants aanwezig in het hotel ... ruime keuze.

Het hotel heeft een prive strand en meerdere zwembad faciliteiten en is bereikbaar via een looptunnel of met een shuttle bus van het hotel.
Heerlijke bedden bij het zwembad en prima bedden op het strand.

Hilton biedt vervoer aan naar de bezienswaardigheden tegen leuke en niet te hoge bedragen.
Prima geregeld maar schrijf je op tijd in bij de conciërge want er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

De grote Mall staat tegenover het hotel en ook daar rijdt een shuttle bus van het hotel kosteloos naar toe.

Wij hebben het hier heerlijk naar ons zin gehad en hopen snel weer terug te komen

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 oktober 2018

Wij werden keurig ontvangen en konden direct onze kamer betreden ondanks dat wij er al om 9.00 uur waren. Het hotel biedt een heerlijk ontbijtbuffet en prima avondbuffet; er is voor iedereen wat wils. Verder heeft het hotel een prachtig zandstrand met heerlijke ligbedden en als lid van Hilton Honors krijg je regelmatig heerlijke watermeloen aangeboden en verfrissende doekjes en er staat een gekoelde kan met een waterinfusion. en je kunt (gratis) gebruikmaken van de uitstekende wifi. Wij willen ook het personeel bedanken die ons zo goed hebben geholpen met het voor ons onduidelijke tijdstip van onze transfer naar de luchthaven in Dubai. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Hier wordt je echt als 1e klas gast behandeld, vanaf binnenkomst staan alle personeelsleden van het Hilton tot je dienst. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het strand, de zwembaden zijn schoon en top.
De vele restaurants en barretjes maken het geheel compleet. Ook het zeer uitgebreide ontbijt is meer dan de moeite waard om aan te schuiven !

Datum van verblijf: augustus 2018
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Het team en ik waarderen het erg dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven.

We zien u graag terug in de toekomst.

Hans Schiller
Cluster General Manager
Hilton Abu Dhabi & Hilton Al Ain

Beoordeeld op 5 april 2018

We werden keurig ontvangen, hebben lekker van het zwembad genoten en troffen een gezellige Barbecue op het strand. We hebben gefietst over de boulevard (met een citybike). Afstanden zijn wel groot, maar met de fiets haalbaar.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Marijeblinde

Thank you very much for choosing to stay at Hilton Abu Dhabi Corniche and for taking the time to write to us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It is always good to receive positive feedback. Many thanks for taking the time to advise us. We place great value on your custom, and your continued relationship with Hilton.

I look forward to welcoming you once more to Hilton Abu Dhabi Corniche in the near future.

Best Regards,

Hans Schiller