8 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 122
travelup.comUS$ 132
Beoordeeld op 27 oktober 2018

Wij werden keurig ontvangen en konden direct onze kamer betreden ondanks dat wij er al om 9.00 uur waren. Het hotel biedt een heerlijk ontbijtbuffet en prima avondbuffet; er is voor iedereen wat wils. Verder heeft het hotel een prachtig zandstrand met heerlijke ligbedden en als lid van Hilton Honors krijg je regelmatig heerlijke watermeloen aangeboden en verfrissende doekjes en er staat een gekoelde kan met een waterinfusion. en je kunt (gratis) gebruikmaken van de uitstekende wifi. Wij willen ook het personeel bedanken die ons zo goed hebben geholpen met het voor ons onduidelijke tijdstip van onze transfer naar de luchthaven in Dubai. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Hier wordt je echt als 1e klas gast behandeld, vanaf binnenkomst staan alle personeelsleden van het Hilton tot je dienst. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Het strand, de zwembaden zijn schoon en top.
De vele restaurants en barretjes maken het geheel compleet. Ook het zeer uitgebreide ontbijt is meer dan de moeite waard om aan te schuiven !

Datum van verblijf: augustus 2018
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Het team en ik waarderen het erg dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven.

We zien u graag terug in de toekomst.

Hilton Abu Dhabi & Hilton Al Ain

Beoordeeld op 5 april 2018

We werden keurig ontvangen, hebben lekker van het zwembad genoten en troffen een gezellige Barbecue op het strand. We hebben gefietst over de boulevard (met een citybike). Afstanden zijn wel groot, maar met de fiets haalbaar.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Marijeblinde

Thank you very much for choosing to stay at Hilton Abu Dhabi Corniche and for taking the time to write to us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It is always good to receive positive feedback. Many thanks for taking the time to advise us. We place great value on your custom, and your continued relationship with Hilton.

I look forward to welcoming you once more to Hilton Abu Dhabi Corniche in the near future.

Best Regards,

Hilton Abu Dhabi and Hilton Al Ain

Beoordeeld op 7 maart 2018

Wil je een strandvakantie, gevarieerd eten en toch dicht bij bezienswaardigheden zitten, dan is het Hilton Hotel in Corniche een prima keuze.
Het hotel heeft diverse restaurants met een ruime keuze aan Europese, Aziatische en Arabische keuken.
Het hotel heeft twee grote zwembaden en een eigen strand met heerlijke ligbedden. Leuk extraatje is dat ze langs je strandbed komen met verse watermeloen en dat er gratis water beschikbaar is op het strand.
Vanuit het hotel is er ook een busje dat je meerdere keren per dag brengt naar de beroemde Zayed Moskee voor ongeveer 20 dirham.
De grote Marine shopping mall ligt op loopafstand van het hotel, maar ook daarvoor kan je een gratis shuttledienst van het hotel inschakelen.
De kamers zijn groot en comfortabel. Prima keuze dus.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2018

Dear Mr. Veerle,

Best Regards,

Hilton Abu Dhabi and Hilton Al Ain

Beoordeeld op 13 januari 2018

Een hotel op een leuke locatie met beach club
Kamer hebben hard renovatie nodig
Personeel is uitstekend
Hebben ons geholpen met iedere vraag. De bracht club heeft mooie zwembaden, ook voor kleine kinderen

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAbuDhabi, General Manager van Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Dear Sander B,

Thank you for your short and sweet review! Our team is dedicated to bringing you the highest level of Hilton hospitality and I'm delighted to read that you had such a memorable experience.

We hope you will visit us again. We look forward to welcoming you on your next visit.

Have a great day!

Warm Regards,