Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Speciaal tarief beschikbaar voor leden van Marriott Bonvoy
LeMeridien.com
€ 139
Boek nu met Marriott Bonvoy
Booking.com
€ 139
Priceline
€ 139
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.247)
Beoordelingen filteren
1.248 resultaten
Waardering van reizigers
982
147
52
29
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
982
147
52
29
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.248 beoordelingen
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

We hadden deze plek geboekt via VakantieXperts, gingen af op de naam le’Meridien. Maar dit hotel is niet wat je ervan zou verwachten. Eten is gewoon slecht bereid, kamers erg gedateerd. Veel faciliteiten stuk en verloederd. Als je toch naar Abu Dhabi gaat doe jezelf een plezier en kijk verder, er is zoveel moois, maar dit hotel haalt het gemiddelde flink omlaag. Het ligt overigens niet aan de staff, die zijn (zoals overal) erg vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank 203margotv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ManagerADNH, Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2020
Google-vertaling

Dear 203margotv

Thank you for sharing your valuable feedback with us.

Please accept my sincere apologies for the disappointment experienced, we strive hard to provide our guests a comfortable and memorable stay. We regret to learn you did not have the experience you were expecting at our hotel. Normally we endeavor to provide exceptional guest care and would like to mention the difficulties experienced are not a normal reflection of our usual high standard of customer service. However, please know that the issues you have raised have been addressed and appropriate action have been taken to prevent any guests being similarly inconvenienced in future. We hope that we would have another opportunity to welcome you back to the hotel and ensure you of our best services.

Your Sincerely,

Yassin Mahmoud
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Enorme teleurstelling, foto’s zijn niet representatief. Eten is vreselijk, kamers klein en benauwd, WiFi werkt niet, airco ook niet, erg populair onder oostblokkers. Zonde van de tijd en moeite. Vergane glorie. Personeel is wel heel vriendelijk, haast zielig voor ze.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank Margot V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ManagerADNH, Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2020
Google-vertaling

Dear Margotvh,

Thank you for sharing your valuable feedback with us.

Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent this issue from occurring in the future.

Once again, thank you for your feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Abu Dhabi.

Sincerely

Yassin Mahmoud
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Zeer vriendelijk personeel met name Michael de conciërge die ons wegwijs heeft gemaakt in Abu Dhabi en ons veel tips heeft gegeven waar we echt iets aan hadden..... en dan Edgard.....die de kamers iedere dag weer opnieuw schoon maakt ... hij kwam iedere dag vragen of alles naar wens was....helemaal niet opdringerig maar juist heel behulpzaam.....super bedankt allebei jullie zijn kanjers

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MCX1111
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ADNH account, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020
Google-vertaling

Dear MCX1111,

Greetings from Le Méridien Abu Dhabi and thank you for your encouraging words and sharing your experience with the readers of TripAdvisor.

We are truly delighted that you appreciated so many aspects of your time with us, specially our friendly and helpful team.

Thank you again for your review, and we look forward to welcoming you back in the future!

Warm regards,
Yassin Mahmoud
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alain Khalife, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Alain Khalife, General Manager van Le Meridien Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken