Egbert W
Almelo, Nederland

Braziliaans restaurant Intercontinental Hotel Abu Dhabi

4,0 van 5 bollen1 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben gisteravond bij het Italiaanse restaurant gegeten.
Voortreffelijk.
Vanavond bij het Braziliaanse restaurant.
Een bijzondere formule met rode en groene kaarten.
Rood betekent niet meer en groen: graag nog een beetje.
Vanavond ondersteund met een heerlijke zangeres en als pauzenummer een samba trio.
Als digestif een rum Cachaca.
De bediening aanvankelijk een beetje stroef, maar later lekker soepel en klantvriendelijk.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kardelen Istanbullu, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 mrt 2024
Dear Valuable Guest,

Thank you for taking the time to write your review for Chamas at InterContinental Abu Dhabi.
Your comments are much valued. We are delighted to learn that you enjoyed the food on offer and had a memorable dining experience.

Your acknowledgement of the 5/5 service is truly gratifying, and we're thrilled to have met your expectations.

We look forward to another opportunity to welcome you at Chamas and once again, thank you for your positive comments.

Kardelen Istanbullu
Guest Relations Manager
  • Conrad
0.7 km van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel
Volledig restitueerbaar
  • travelup.com
24.7 km van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel
Gratis parkeren
The B-Lounge is an exclusive alfresco outlet offering comfortable seating and live performances.
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Agoda.com
1.3 km van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 2 februari 2024

Mijn speciale dank gaat uit naar de chefkok van het Intercontinental (IHG), Ilya Kukharev. Als je gaat boeken is het altijd de vraag hoe het eten bijvoorbeeld zal zijn.Want wat ie goed eten? Ik reis de hele wereld over en kom in veel hotels en bijbehorende restaurants. Ik kom uit Nederland en ben aldus de Europese keuken gewend. Dit hotel biedt meerdere restaurants aan v uiteenlopend van Italiaans, Braziliaans, vis of Libanees. Alle aangeboden restaurant zijn een geweldige ervarin en zal u niet teleurstellen. Ik bedank wel de chefkok Ilya die dagelijks een heerlijk ontbijt, lunch of diner verzorgt. Heb je speciale wensen zal er per persoon worden gekeken naar mogelijkheden.

Kamertip: Meerdere restaurants in het hotel. Zwembad met meerdere bedden en koelbox met waterflesjes. Strand met zwembad en poolbar is geweldig
Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Amr Tarek, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2024

Dear RenevK8309BA,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ABU DHABI.

Your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Amr Tarek
Duty Manager

Beoordeeld op 3 april 2023 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad. Hoog in het vaandel staande service, oprecht vriendelijk personeel overal in het hotel. Speciale dank aan Rakhes van de schoonmaak van onze ruimekamer , Kayam, Sabina en alle anderen in de horeca. Top! Dank allen!!!

Kamertip: Ga vooral je eigen gevoel achterna. Fantisch land.
Datum van verblijf: april 2023
Amr Tarek, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2023

Amr Tarek
Duty Manager

Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

We verbleven 12 nachten in Intercontinental met onze zoontje van 14 maanden.

We kozen voor Abu dhabi ipv Dubai vanwege kindvriendelijke hotel. En het was zeker waard.

Eten en drinken top. Bij all inclusief premium kan je gebruik maken van verschillende restaurants. Chamas was onze favoriet.

Kamers heel schoon personeel vriendelijk.

Ideale winterzon vakantie.

Datum van verblijf: december 2022
Guest Service Manager, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Abu Dhabi.

Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi.

Nasr Al Abri
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

Het Intercontinital staat bekend om zijn goede service en de hygiëne. Tijdens het vlugge inchecken meteen kennis gemaakt met een aantal medewerkers die zeer vriendelijk en behulpzaam waren. Aangezien wij een nachtvlucht hadden was onze kamer nog niet schoon dus ons werd gevraagd of we even konden genieten van een drankje. Het duurde niet lang of de kamer was gereed. De kamers zijn zeer smaakvol een groot. Ook de badkamer piekfijn. Het ontbijt was zeer uitgebreid en als je iets wilde hebben wat er niet was, je hoefde maar te piepen en het werd geregeld. De medewerkers in de ontbijtzaal wisten niet wat ze uit de kast moesten trekken om het je zo goed en fijn mogelijk naar je zin te maken.

Het zwembad op de 3e etage mooi schoon en voorzien van bedjes, parasols en handdoeken.

Het zwembad bij de BeachArea prachtig en het wittestrand mooi schoon. Ook op de vriendelijkheid van de lifeguards was niets aam te merken. Met name mijn dagelijks onderhoud met Jason.

De eetgelegenheden
Chamas Braziliaans restaurant heerlijk vlees en gezellig.
Belgum Cafe was jammer dat wij in mei in Dubai in het Intercontinital waren en dan ga je vergelijken. Wij vonden het eten in Belgum Cafe in Dubai beter en meer variatie op de menukaart.
Circo Italiaanse restaurant gesloten!!
Cho Goa restaurant gesloten!!
Fish Market restaurant een pareltje
Beayshore Restaurant heerlijke tussendoortje
Piano Lounge heerlijke koffie voir gewoon effe te relaxen.

Samenvattend echt een aanrader jammer dat 2 restaurant gesloten waren.

Datum van verblijf: september 2022
Guest Service Manager, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.

Nasr Al Abri
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

Goed hotel, zeer schone kamers, elke dag weer, behulpzame conciërges met goed advies, eten is prima elke dag weer verrassend. En een ruime keuze in diverse restaurants. Een hotel waar je graag als gast wilt zijn en wil vertoeven.
Een dikke pluim wel verdiend

Kamertip: De maand april en mei is het zeer prettig ook qua temperatuur
Datum van verblijf: mei 2022
Director of rooms Director of rooms , Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2022

Karam Al Mordaa
Director Of Rooms