travelup.com
Beoordeeld op 3 januari 2023 via mobiele applicatie

We verbleven 12 nachten in Intercontinental met onze zoontje van 14 maanden.

We kozen voor Abu dhabi ipv Dubai vanwege kindvriendelijke hotel. En het was zeker waard.

Eten en drinken top. Bij all inclusief premium kan je gebruik maken van verschillende restaurants. Chamas was onze favoriet.

Kamers heel schoon personeel vriendelijk.

Ideale winterzon vakantie.

Datum van verblijf: december 2022
Guest Service Manager, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental Abu Dhabi.

Your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi.

Nasr Al Abri
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

Het Intercontinital staat bekend om zijn goede service en de hygiëne. Tijdens het vlugge inchecken meteen kennis gemaakt met een aantal medewerkers die zeer vriendelijk en behulpzaam waren. Aangezien wij een nachtvlucht hadden was onze kamer nog niet schoon dus ons werd gevraagd of we even konden genieten van een drankje. Het duurde niet lang of de kamer was gereed. De kamers zijn zeer smaakvol een groot. Ook de badkamer piekfijn. Het ontbijt was zeer uitgebreid en als je iets wilde hebben wat er niet was, je hoefde maar te piepen en het werd geregeld. De medewerkers in de ontbijtzaal wisten niet wat ze uit de kast moesten trekken om het je zo goed en fijn mogelijk naar je zin te maken.

Het zwembad op de 3e etage mooi schoon en voorzien van bedjes, parasols en handdoeken.

Het zwembad bij de BeachArea prachtig en het wittestrand mooi schoon. Ook op de vriendelijkheid van de lifeguards was niets aam te merken. Met name mijn dagelijks onderhoud met Jason.

De eetgelegenheden
Chamas Braziliaans restaurant heerlijk vlees en gezellig.
Belgum Cafe was jammer dat wij in mei in Dubai in het Intercontinital waren en dan ga je vergelijken. Wij vonden het eten in Belgum Cafe in Dubai beter en meer variatie op de menukaart.
Circo Italiaanse restaurant gesloten!!
Cho Goa restaurant gesloten!!
Fish Market restaurant een pareltje
Beayshore Restaurant heerlijke tussendoortje
Piano Lounge heerlijke koffie voir gewoon effe te relaxen.

Samenvattend echt een aanrader jammer dat 2 restaurant gesloten waren.

Datum van verblijf: september 2022
Guest Service Manager, Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi, and if I can be of assistance to you, please contact me directly.

Nasr Al Abri
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 17 mei 2022 via mobiele applicatie

Goed hotel, zeer schone kamers, elke dag weer, behulpzame conciërges met goed advies, eten is prima elke dag weer verrassend. En een ruime keuze in diverse restaurants. Een hotel waar je graag als gast wilt zijn en wil vertoeven.
Een dikke pluim wel verdiend

Kamertip: De maand april en mei is het zeer prettig ook qua temperatuur
Datum van verblijf: mei 2022
Director of rooms Director of rooms , Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2022

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ABU DHABI.
Director Of Rooms

Beoordeeld op 16 april 2022

Met een groep van 11 familieleden naar Abu Dhabi gereisd. We kozen voor Hotel Intercontinental Abu Dhabi. Achteraf een heel goede keuze!
Het personeel was erg vriendelijk en heel attent. Dhr Ramly van de Service balie was geweldig. Hij wist alles en regelde alles.
De kamers waren groot en hadden een bad en aparte douche.
Zwembad en strand erg mooi.
We hebben genoten.

Datum van verblijf: februari 2022
Director of rooms Director of rooms , Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2022

Director Of Rooms

Beoordeeld op 16 maart 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is al meer dan 50 jaar oud. Maar daar merk je helemaal niets van. Zeer schone, ruime en frisse kamers. Luxe badkamer. Kamer super schoon an altijd meer dan voldoende water flesjes. Mooi strand met lekkere ligbedjes. Aparte delen voor families, stellen en singles. Daarnaast ruim zwembad op de derde etage. Daar geen Speedo’s toegestaan, op het strand wel. Een huur auto heb je eigenlijk wel nodig aangezien alles op enige afstand ligt.

Kamertip: Strand, zwembad, moskee en het Louvre
Datum van verblijf: maart 2022
Director of rooms Director of rooms , Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022

Director of rooms