Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
10 personen bekijken dit hotel
InterContinental
US$ 158
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 158
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
US$ 142
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02/07/22
Booking.comUS$ 158
Hotels.comUS$ 158
getaroom.comUS$ 169
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.462)
Beoordelingen filteren
4.462 resultaten
Waardering van reizigers
3.158
926
255
66
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.158
926
255
66
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.462 beoordelingen
Beoordeeld op 16 maart 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is al meer dan 50 jaar oud. Maar daar merk je helemaal niets van. Zeer schone, ruime en frisse kamers. Luxe badkamer. Kamer super schoon an altijd meer dan voldoende water flesjes. Mooi strand met lekkere ligbedjes. Aparte delen voor families, stellen en singles. Daarnaast ruim zwembad op de derde etage. Daar geen Speedo’s toegestaan, op het strand wel. Een huur auto heb je eigenlijk wel nodig aangezien alles op enige afstand ligt.

Kamertip: Strand, zwembad, moskee en het Louvre
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank M4418EWpaulk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director of rooms Director of rooms , Guest Services / Front Office van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2022
Google-vertaling

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ABU DHABI.
Your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi, and if I can be of assistance to you, please contact me directly
Sincerely,
Karam Al Mordaa
Director of rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2022

Het klopt dat het hotel er aan de buitenkant niet spectaculair uit ziet. Eenmaal binnen merk je hier niets meer van. De medewerkers zijn allemaal even gastvrij en vriendelijk. Vooral Chris en zijn team van het Belgische cafe maakten onze avonden helemaal top!! Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, en ook hier weer enorm vriendelijk personeel. Het strand met zwembad is heerlijk om te verblijven. Ook fijn dat er zelfs op de 3e verdieping nog een zwembad is. Dit ligt de hele dag heerlijk in de zon maar er zijn gelukkig ook voldoende parasols. Onze kamer werd iedere dag heel goed schoongemaakt en ook deze medewerker was iedere dag even vriendelijk.

Kamertip: Boek een kamer met uitzicht op de marina!
Datum van verblijf: december 2021
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Mardia453
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General Manager General Manager, Owner van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022
Google-vertaling

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ABU DHABI.
Your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi, and if I can be of assistance to you, please contact me directly
Sincerely,
Karam Al Mordaa
Director Of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 januari 2019

Geen"flashy" buitenkant, maar van binnen ruim opgezet en in alle opzichten een prima hotel. Gunstige ligging t.o.v. een aantal bezienswaardigheden (gemakkelijk te belopen) en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel, m.n. concierge Razon.

Datum van verblijf: december 2018
Bedank Jan v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
General Manager General Manager, Owner van InterContinental Abu Dhabi, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2021
Google-vertaling

Thank you for taking the time to tell us about your experience at InterContinental ABU DHABI.

Your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

Once more, thank you for choosing InterContinental Abu Dhabi, and if I can be of assistance to you, please contact me directly

Sincerely,
Karam Al Mordaa
Director Of Rooms

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben voor Intercontinental gekozen omdat we in september een zeer goede ervaring hadden in Londen. En weer zijn we erg tevreden. Wij zijn op dit moment in dit hotel en hebben een gewelige kamer op de 16de etage gekregen. Deze en andere etages zijn net gerenoveerd en het ziet er fris en keurig uit. De kamer is mooi, groot en schoon, vooral schoon vinden wij belangrijk. Ruim voldoende handdoeken, shampoo en badschuim aanwezig en de slofjes en badjassen die klaarliggen maken het compleet. Wij hebben All inclusive Ultra geboekt en dat is zeker een aanrader, het kost wat meer, maar dan mag je wel je bij de meeste restaurants luchen en dineren zonder bijbetaling, zonder Ultra mag je alleen in het buffetrestaurant “gratis” eten. Het eten in de verschillende restaurant is heerlijk en er is ruim voldoende keus. Iedereen is even aardig en doet zijn best je een fijne tijd te bezorgen. Het zwembad op de derde etage is heerlijk relaxt, handdoekenservice, achtergrondmuziek en de bar maken het compleet! Je krijgt zelfs een koelboxje met flesjes water! Ik wil met name Moataz Aziz bedanken voor zijn enorme service om ons een echt goed vakantiegevoel te geven.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank biancav276
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Afgaand op de goede recensies dit hotel geboekt voor 12 dagen “all in”.
Bij aankomst kregen we te horen dat er eigenlijk 2 soorten “all in” waren, nml de standaard en de premium.
Tijdens het boeken online hebben we deze keuze nooit kunnen maken, het was gewoon “all in” en natuurlijk was voor ons enkel de standaard “all in” weggelegd.
Dit wil zeggen enkel eten in het “selection” restaurant, op het derde verdiep in het hotel. Dus als je overdag op het strand zit moet je helemaal terug naar binnen om te eten, terwijl er op het strand het restaurant “bayshore” is, maar daar mag je als standaard “all in” niet eten, enkel iets drinken.
Voor 400 AED per dag, voor ons twee, konden we switchen naar premium “all in”.
Vonden we veel geld en hebben het dan niet gedaan.
Na 1 dag begon de ramadan echter, geen probleem, respect voor de ramadan, maar wij met standaard “all in” mochten niets, premium “all in” mocht alles.
Met standaard “all in” kan je in de Chamas bar gratis gaan drinken, de Chamas bar heeft geen terras Het Chamas restaurant wel, maar je mag daar buiten geen alcohol drinken of entertainment hebben omwille van de ramadan. Terwijl 50 meter verder in de Belgian bar, waar dat enkel de premium “all in” gratis kan drinken, de halve liters Stella, Hoegaarden, Leffe rond gingen op het terras als zoete broodjes. Voetbal werd er uitgezonden op een super groot scherm. Alcohol en entertainment is 50 m verder geen probleem blijkbaar.
Dus let op als je hier “all in” wil boeken ...

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank 157dirkr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken