12 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Anantara.com
Beoordeeld op 3 december 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ongelooflijke service , mooie grote verzorgde kamers met alles wat je nodig hebt en meer (thanks Christine for taking care of our room ! )
Wij hadden kamer met uitzicht op de “creeks” en het zwembad. Zwembad is niet zo groot maar toch genoeg plaats. Eten is fantastisch, uitgebreid ontbijt ! Echte aanrader !

Datum van verblijf: december 2022
Akram Al Ameer, General Manager van Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2022

Dear 910svend,

Thanks a lot for the wonderful feedback.

We thank you as well for recognizing Christine's hard work for ensuring your satisfaction during your recent stay at Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel. Indeed, she is an asset to our team. I have shared this survey with her, and she is enthusiastically motivated to read your comments about the hotel and the services.

Looking forward to see you again soon.

Akram Al Ameer
General Manager

Beoordeeld op 3 januari 2020

Heerlijke wintervakantie, bijzonder net hotel met alle benodigde faciliteiten. In de nabijheid van bezienswaardigheden, bijzonder lekker eten in de verschillende restaurants. Ruime kamers, uitstekende service.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
Easternmangroves, General Manager van Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Dear Maps635470,
Thank you for choosing Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel. I am really glad learning your recent stay with us was flawless. Our guest satisfaction is our utmost priority. Please keep us in mind on your next visit to Abu Dhabi. We will love to welcome you again soon.
Khaled Sharabassy
General Manager

Beoordeeld op 5 november 2018

Supergoed hotel met uiterst vriendelijke medewerkers en receptionistes.
De kamers waren heel comfortabel met hele fijne bedden.
De ligging van het hotel is iets uit het centrum maar dat geeft rust in het Hotel.
Goede faciliteiten zoals zwembad en aan een leuke boulevard gelegen tegen de mangrove bossen aan. Ik kom hier zeker terug en dit hotel is 1 van mijn favoriete hotels.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht op de mangrove en het zwembad.
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Wael S, General Manager van Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Dear Andre D,

It was a pleasure assisting you throughout your stay. I am pleased to know that we have exceeded your expectations and you consider Anantara Eastern Mangroves as one of your favorite hotel.

Thank you for your commitment to return and we will ensure that your next visit will be as memorable as the last one.

Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Op dit moment verblijf ik in het hotel. Hotel is zeer luxe niet groot opgezet. Ik vind het meer voor stellen en niet voor kinderen. Kinderen mogen niet alleen zwemmen of mee naar de gym. Mijn zoon is 12 heeft alle zwem
Diploma’s en word zo zwembad uitgezet. Wel een zeer grote en luxe kamer. Personeel is vrij koud.

Datum van verblijf: juli 2018
Wael S, General Manager van Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Wolke939,

It was a pleasure to have you at Anantara Eastern Mangroves and we thank you for taking out time to share your feedback. I am delighted that you have enjoyed your stay with us and that our team was up to your satisfaction. You kind comments are greatly appreciated.

We look forward to welcoming you again in the future.

Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Zowel de kamer , de service, de bediening als de infrastructuur zijn uitstekend. De ligging van het hotel is bijzonder goed. De hop on , hop of bus stopt voor het hotel wat geweldig is om de stad te bezoeken. Het hotel geeft alle info. De service dewelke het personeel gaf is van zeer hoog niveau . Disham, Praveen , May , Kenza , Angelique en Anais maken dat uw verlof onvergetelijk is. Mijn echtgenote Rita en mezelf , Patrick , zijn deze mensen ZEER dankbaar voor hun service.

Datum van verblijf: november 2017
Wael S, General Manager van Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017

Dear Patrick P,

Thank you so much for leaving such lovely comments. We are happy to hear that your overall experience has been wonderful. Your compliments will be shared with our team members you have mentioned in your review. It is always a great encouragement and motivation for my team to hear about guest satisfaction which is our main concern.

We look forward to greeting you again one day in the future as well as the privilege of extending to you once again a unique Anantara experience.

Yours sincerely,