Novotel
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 14 juli 2018

Het is het soort hotel dat je zoekt maar dan in een betere locatie.
Er is letterlijk niets anders dan dit hotel.
tja, Het IBIS hotel is het hotel ernaast maar loopt over in het Novotel.

Het personeel is super vriendelijk en altijd behulpzaam.
De kamers zijn prima , WIFI op de kamer werkt prima, TV heeft veel zenders en ook films kijken (starmovies, geen eigen keuze) zonder betaling

Het zwembad op de 2e verdieping is erg netjes en goed onderhouden

Er is een Begisch bier cafe', erg leuk
Er is een italiaans restaurant met Peroni op de tap

Taxi's staan voor de deur en heb geen enkel moment zonder gezeten.

Ik was er voor 27 dagen en dan ben je erg snel uitgekeken hier.
Het is mega afgelegen van alles, het kost je al snel 50 dirham om ergens te komen en dan pas ga je shoppen of iets ondernemen.
Over prijzen gesproken, kijk uit in dit hotel want de prijs op de menu kaart is heel erg verradelijk, er komt nog vanalles aan Tax, service kosten etc bij.
Dit heb ik met de manager besproken , kreeg daar een fruitmandje voor en de prijzen zijn niet gewijzigd.
kijk uit dus voor de rekening, zo bested ik een bierje In het café dat op de kaart 27 dirham ,kost, maar in het echt betaal je 47 dirham. Erg verradelijk.

ik raad dit hotel alleen aan als je niet anders kunt zoals ikzelf ivm werk.

heel veel succes

Kamertip: Kamers aan het einde van de gang zijn lekker rustig
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
ManagementGateHotels, General Manager van Novotel Abu Dhabi Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Geachte Gerard V,

Groeten van Novotel Abu Dhabi Gate en bedankt voor de tijd die u hebt genomen om uw ervaringen met ons te delen. Allereerst willen we u bedanken voor de waardevolle feedback. Dankzij een dergelijke communicatie van onze gasten kan het hotel onze activiteiten voortdurend verbeteren.

We hebben het hoofd van de bedrijfsafdeling geïnformeerd over de discussie die u had en ik betreur het dat het serviceniveau ver onder de uwe en onze verwachtingen is gedaald.

We hopen dat dit je er niet van weerhoudt om ons een nieuwe kans te geven om je een hernieuwde ervaring te bieden.

Bedankt en vriendelijke groet

Severine Krawec
Directeur

Beoordeeld op 9 januari 2018

Mooi en schoon appartement, perfecte uitvalbasis en ideaal voor gezin met kinderen. Uitstekende service bij ontbijt & in het Belgische cafe (special thanks to Arjun). We komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2017
ManagementGateHotels, General Manager van Novotel Abu Dhabi Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2018

Beste FFrankF,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening over het verblijf met ons te delen. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van het verblijf bij ons en we kijken uit naar het volgende bezoek aan ons in de nabije toekomst.

De leiding

Beoordeeld op 1 december 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een korte stond in abu dhabi wij verbleven daar tijden het weekend met formule 1 in abu dhabi en het is een prima plek tussen de stad en het circuit. Er staan continu taxi's te wachten dus vervoer is geen probleem! Kamers zijn groot alleen had het bed van mij groter mogen zijn. Het ontbijt buffet is enorm! Een aanrader dus

Datum van verblijf: december 2017
ManagementGateHotels, General Manager van Novotel Abu Dhabi Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2017

Beste KOTW,

Heel erg bedankt voor het delen van je geweldige beoordeling. We zijn dankbaar dat u van het verblijf bij ons hebt genoten en dat de faciliteiten tot uw tevredenheid waren en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien.

Beoordeeld op 17 december 2016

Ruime en mooie kamers. Gunstige ligging t.o.v. luchthaven en stad en toch stil op de kamers. Leuk Belgisch cafe als hotel bar en lekker Italiaans restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Moderne, strakke inrichting.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
ManagementGateHotels, General Manager van Novotel Abu Dhabi Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2016

Beste TimCar59,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw mening te delen over het verblijf bij ons. We zijn trilled om te horen dat het verblijf was geweldig, samen met onze diensten en genoten van de kamer faciliteiten en onze restaurants en we kijken ernaar uit om je terug in de nabije toekomst te verwelkomen.

Beoordeeld op 20 september 2016

Mooi modern hotel dat makkelijk is als je werk in de buurt is. De kamers zijn ruim en hebben alle gemakken. Helaas is standaard geen strijkijzer op de kamer, maar deze kan gevraagd worden. Het eten is goed.

Kamertip: Kamers zijn goed. Hou zelf van uitzicht en vraag daarom voor een kamer hoger in het gebouw
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
ManagementGateHotels, General Manager van Novotel Abu Dhabi Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2016

Beste Trip_K_C_85,

Dank u voor uw mooie commentaren en we zijn blij om te horen dat uw verblijf aangenaam was speciaal wanneer je dichtbij het werk. We hopen om het plezier van uw bedrijf op uw volgende bezoek te hebben.

Bedankt en hartelijke groeten