Speciaal tarief beschikbaar voor leden van Marriott Bonvoy
Molenhoek, Nederland
Fantastisch hotel
Beoordeling van The St. Regis Abu Dhabi
5,0 van 5 bollen8 mrt 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Verbleven begin maart in het hotel.
Logies met super uitgebreid ontbijt.
Fantastische kamer, uitzicht op stad, butler service die er voor zorgt dat het aan niets ontbreekt, die zorgt dat je je thuis voelt. Al het personeel is overigens weg vriendelijk, behulp- en zorgzaam. Koffie of iets anders kun je genieten in prachtige lounge of in de bar. Overigens mag je nog steeds roken. Het is niet goedkoop maar vanwege de mooie en relaxte sfeer is het wel waard. Zwembad en strand, te bereiken door een flinke wandeling, zijn prachtig. Ook hier weer gelijk een topservice van het super vriendelijke personeel. Hardhandig van Havana bar kwam elke dag even naar ons toe om te informeren hoe het was en of er nog wensen waren. Het was voor ons de 2e keer in st Regis en Abu Dhabi na jaren voorjaarsvakantie in Dubai. De sfeer in Abu Dhabi is relaxter. We gaan beslist terug naar dit st Regis hotel.
Datum van verblijf: maart 2020
1.9 km van The St. Regis Abu Dhabi
36.2 km van The St. Regis Abu Dhabi
Meer hotels in Abu Dhabi bekijken
Beoordeeld op 21 februari 2020

Top Hotel. Heel vriendelijk personeel. Meerdere restaurants met prima eten. Schoon, ruime kamer, heerlijk bed. Ontbijt buffet zeer uitgebreid. Vanuit Hotel kun je naar strand met eigen bar en zwembad.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Tractatie van mijn schoonouders in dit super de luxe hotel.
Zeer vriendelijke en attente bediening. Kamers worden meermaals per dag onderhouden.
Twee zwembaden, waarvan eentje aan het strand.
Goede fitness helaas verboden voor 18 min, dus onze dochter mocht niet mee.

Datum van verblijf: december 2019
StRegis_Auh, General Manager van The St. Regis Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear Bellaatje1972,

Thank you for being our guests and for taking the time to share this wonderful review with us.

I am delighted to hear that you have enjoyed your stay and I hope we will have the pleasure of welcoming you back again in the near future.

Sincerely yours,

Moustafa Sakr
General Manager

Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

St Regis is een super mooi hotel, zeer goed eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en erg netjes en schoon. Er is een heerlijk zwembad. Alu (ober van Cabana) is erg behulpzaam. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Alles maar dan ook alles was perfect. Mooie kamer, upgrade naar suite. De butlerservice! Mooi restaurant aan privestrand. Gezellige bar. Op wandelafstand van Emirates Palace. Een top hotel op een tussenstop met Etihad.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel , super vriendelijk personeel en zeer goede service .

Extra dank aan Maw , die ons goed begeleide in restaurant .
Dank aan mr Milkshake voor het verwennen van onze kleine mannen

Aangename zwembaden met goede service aan de bars rond het zwembad David Asiti

Datum van verblijf: april 2019