6 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 28/05/22
StRegis.com
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Booking.comUS$ 264
Hotels.comUS$ 264
travelup.comUS$ 436
Beoordeeld op 21 februari 2020

Top Hotel. Heel vriendelijk personeel. Meerdere restaurants met prima eten. Schoon, ruime kamer, heerlijk bed. Ontbijt buffet zeer uitgebreid. Vanuit Hotel kun je naar strand met eigen bar en zwembad.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Tractatie van mijn schoonouders in dit super de luxe hotel.
Zeer vriendelijke en attente bediening. Kamers worden meermaals per dag onderhouden.
Twee zwembaden, waarvan eentje aan het strand.
Goede fitness helaas verboden voor 18 min, dus onze dochter mocht niet mee.

Datum van verblijf: december 2019
StRegis_Auh, General Manager van The St. Regis Abu Dhabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dear Bellaatje1972,

Thank you for being our guests and for taking the time to share this wonderful review with us.

I am delighted to hear that you have enjoyed your stay and I hope we will have the pleasure of welcoming you back again in the near future.

Sincerely yours,

Moustafa Sakr
General Manager

Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

St Regis is een super mooi hotel, zeer goed eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en erg netjes en schoon. Er is een heerlijk zwembad. Alu (ober van Cabana) is erg behulpzaam. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Alles maar dan ook alles was perfect. Mooie kamer, upgrade naar suite. De butlerservice! Mooi restaurant aan privestrand. Gezellige bar. Op wandelafstand van Emirates Palace. Een top hotel op een tussenstop met Etihad.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel , super vriendelijk personeel en zeer goede service .

Extra dank aan Maw , die ons goed begeleide in restaurant .
Dank aan mr Milkshake voor het verwennen van onze kleine mannen

Aangename zwembaden met goede service aan de bars rond het zwembad David Asiti

Datum van verblijf: april 2019