7 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Hyatt.com
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Gratis aanmelden voor lage prijs
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 15 oktober 2022 via mobiele applicatie

We verbleven hier 2 nachten bij een rondreis door Dubai, Abu Dhabi en wereldtentoonstelling. Prachtige zwembaden. Gekoeld water. Luxegevoel. Kamer was de mooiste die we al ooit gehad hadden. Ontbijt was goed maar we zijn meer gewoon. Diner kon ook beter. Borden werden niet afgeruimd en dan moet je je hoofschotel eten terwijl er vuile borden op tafel staan. Rekening houdend met wat je betaalt..Toch geven we het een 5 want voelt nog goed aan als we erover terugdenken.

Kamertip: Diner duur, ontbijt kan ook uitgebreider maar ik vrees dat die regio ondanks alle luxe maar ‘achterlijk is op culinair gebied’
Datum van verblijf: november 2021
Kristina Kretschmer, Guest Services / Front Office van Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2022

Dear cargry,

Thank you for taking the time to share your positive comments and feedback following your stay with us. We certainly value you’re your feedback and we will review for the future.

We do empathize that you felt the dining experience was not up to standard and we do hope to have an opportunity to welcome you back so we may regain your trust in us.

Thank you again for your patronage of Park Hyatt Abu Dhabi and we look forward to welcome you back when your travels next bring you to Abu Dhabi.

Kindest regards,
Stéphanie Assistant Guest Experience Manager

Beoordeeld op 4 april 2022

We hebben ongelooflijk genoten van dit hotel. Ik heb het ook aan iedereen verteld toen ik weer thuis kwam.. De service is werkelijk zo goed en de mensen die er werken zijn zo aardig! Najeeb bij het zwembad was zo aardig en zo goed en Supriyo van het ontbijt en Mary love bij het ontbijt eigenlijk kan ik iedereen wel noemen ! Wij komen zeker terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 19 maart 2022

Super mooi hotel mooie kamer mooie tuin mooiste van goed personeel vriendelijk personeel maar het dinerbuffet is te beperkt voor een 50 accommodatie niet te vergelijken met wat wij gewend zijn in Abu Dhabi daarom een middelmatige waardering

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 19 maart 2022

Leuk luxe hotel met verschillende zwembaden en mooi sauna complex. Vriendelijk en behulpzaam personeel in het bijzonder Najeeb in de pool and beach en Yash in het restaurant. Ontbijt super the beach voor lunch ook perfect savonds mag er toch nog Iets meer afwisseling zitten binnen de thema’s. Ook een goeie wijnkaart maar natuurlijk zeer duur. Ook geen minibar en niet echt een bar om te aperitieven. Jammer maar eigen aan het land ?. Door het klimaat voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 27 februari 2022

De voorzieningen in de kamer van de villa zijn goed.
De muziek rondom villanummer 721 knettert de hele dag vanaf en rondom het strand en geeft beslist geen rustige momenten overdag.
Het personeel spreekt nauwelijks Engels en bij het bestellen van room service geeft dit herhaaldelijk verkeerde gerechten , het zelfde probleem doet zich voor in het restaurant.
De 2 restaurants kennen slechts een beperkte (zelfde) kaart en staan helaas op een gemiddeld niveau.
Drank is zoals in geheel Abu Dhabi extreem duur.
Het dompel bad is gewoonweg klein en het water is soms te heet.

Kamertip: Beslist geen villa 721
Datum van verblijf: februari 2022