8 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 15/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 15/07/22
FindHotel
Hotels.comUS$ 270
travelup.comUS$ 266
PricelineUS$ 268
Beoordeeld op 19 maart 2022

Super mooi hotel mooie kamer mooie tuin mooiste van goed personeel vriendelijk personeel maar het dinerbuffet is te beperkt voor een 50 accommodatie niet te vergelijken met wat wij gewend zijn in Abu Dhabi daarom een middelmatige waardering

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 19 maart 2022

Leuk luxe hotel met verschillende zwembaden en mooi sauna complex. Vriendelijk en behulpzaam personeel in het bijzonder Najeeb in de pool and beach en Yash in het restaurant. Ontbijt super the beach voor lunch ook perfect savonds mag er toch nog Iets meer afwisseling zitten binnen de thema’s. Ook een goeie wijnkaart maar natuurlijk zeer duur. Ook geen minibar en niet echt een bar om te aperitieven. Jammer maar eigen aan het land ?. Door het klimaat voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022

De voorzieningen in de kamer van de villa zijn goed.
De muziek rondom villanummer 721 knettert de hele dag vanaf en rondom het strand en geeft beslist geen rustige momenten overdag.
Het personeel spreekt nauwelijks Engels en bij het bestellen van room service geeft dit herhaaldelijk verkeerde gerechten , het zelfde probleem doet zich voor in het restaurant.
De 2 restaurants kennen slechts een beperkte (zelfde) kaart en staan helaas op een gemiddeld niveau.
Drank is zoals in geheel Abu Dhabi extreem duur.
Het dompel bad is gewoonweg klein en het water is soms te heet.

Kamertip: Beslist geen villa 721
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 januari 2022

Ik ben hier gekomen voor een zaken trip. De kamer werd goed verzorgd, het eten was lekker en het personeel was erg vriendelijk. Het minpuntje was dat wij geen supermarkt of winkelcentrum op loopafstand hadden.

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 januari 2022

Niet het goedkoopste hotel, maar je krijgt waar voor je geld: top service, mooie grote kamer met balkon, prachtig strand, mooi zwembad, gekoeld water bij het zwembad, strand en als je op uitstap gaat; alles werkt perfect op de kamer, kamer wordt proper gereinigd, en personeel dat klantgericht denkt. Zeer goed ontbijtbuffet rekening houdend met Covid (personeel met handschoenen aan bedient je: je neemt niets zelf). Wij planden er 3 dagen, en zijn uiteindelijk 5 dagen gebleven. Wiuj hebben 5 dagen genoten! Tijdens die 5 dagen was er niets waarvan wij vonden dat het beter kon. We deden meerdere hotels in de UAE, met name ook in Dubai, even duur, of zelfs duurder, en helemaal niet deze service. Dit is echt een tophotel. Vervoer ook geen probleem, steeds taxi's wachtende. Avonddiner, was bij ons inbegrepen in het gewone restaurant, en was zeer goed: telkens een thema: Arabische avond, Westerse keuken, Indisch, maar daarnaast telkens ook een grill, bbq. buiten, die iedereen ook kan bekoren (vrij neutrale smaken). Hun restaurant The Beach House, wat wij helaas niet getest hebben, blijkt volgens vrienden, inwoners van Abu Dhabi, zeer goed te zijn. Dit hotel is een absolute aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022